af Jørgen Rasmussen » lør 11. aug 2018 10:56
Hej Henning
Du skriver, at du bruger Windows 10. Din browsers User Agent fortæller MozillaDanmark, at du bruger Windows 8.
Jeg ved ikke, om det har indflydelse på dit problem med Netflix, men kontrollér lige, om Firefox kører i kompatibilitetstilstand med Windows 8:
Afslut Firefox. Højreklik på det Firefox-ikon, du starter programmet med, og vælg Egenskaber. Klik på fanebladet Kompatibilitet. Fjern evt. flueben ud for indstillingen "Kør dette program i kompatibilitetstilstand for:". Klik på OK. Start Firefox.
Hej Henning
Du skriver, at du bruger Windows 10. Din browsers User Agent fortæller MozillaDanmark, at du bruger Windows 8.
Jeg ved ikke, om det har indflydelse på dit problem med Netflix, men kontrollér lige, om Firefox kører i kompatibilitetstilstand med Windows 8:
Afslut Firefox. Højreklik på det Firefox-ikon, du starter programmet med, og vælg Egenskaber. Klik på fanebladet Kompatibilitet. Fjern evt. flueben ud for indstillingen "Kør dette program i kompatibilitetstilstand for:". Klik på OK. Start Firefox.