Skriv et svar: Thunderbird & Lightning » Klokkeslet på mails

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: Klokkeslet på mails

Re: Klokkeslet på mails

Indlæg af Jørgen Rasmussen » tors 23. mar 2017 00:35

Hej Peter

I meddelelsesruden findes der to kolonner med dato. Den ene hedder Dato. Den anden hedder Modtaget. Du kan klikke på kolonnevælgeren yderst til højre for kolonneoverskrifterne og vælge/fravælge de kolonner, du vil se i meddelelsesruden.
Hvis det ikke er i meddelelsesruden, du ser datoen, hvor er det så?

Re: Klokkeslet på mails

Indlæg af ojunker » ons 22. mar 2017 23:58

Dato og tid opsættes ikke i Thunderbird, men bestemmes alene af operativsystemet, altså Windows 10.
Dit klokkeslet skal være rigtigt sat, og det skal din tidszone også være.
Prøv at kontrollere det.

Klokkeslet på mails

Indlæg af Petit » ons 22. mar 2017 20:56

Hej

Jeg har i den sidste tid bemærket et problem der er kommet efter af Thunderbird er blevet opdateret.

Problemet er at tidsangivelsen på indkommende mails nu er det klokkeslet jeg åbner Thunderbird og indlæser disse mails på computeren.

Tidligere var det meget bedre. Da kunne man se hvornår på døgnet disse mails var modtaget, hver eneste mail på sit eget klokkeslet og ikke som nu hvor alle mail lige pludselig får samme klokkeslet når de bliver registreret i Thunderbird.

Er der en eller anden der kan forklare mig hvordan jeg får tidligere tiders tilstande tilbage. Ikke alt for teknisk, vel :-)

hilsen Peter Toft

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0