af Kim Ludvigsen » man 5. feb 2018 12:56
Hej Lise
Jeg tror, du får blandet nogle ting sammen. Det er en adgangskode til Mozilla, du har nulstillet, og den har ikke noget at gøre med din mailkonto eller adgangskoden til mailkontoen.
Har du mulighed for at tage et skærmbillede af den meddelelse, du får vist om, at adgangskoden er forkert? Det kan hjælpe os med at finde ud af, hvilken adgangskode, der er problemer med. Og måske også, hvad problemet er.
Hej Lise
Jeg tror, du får blandet nogle ting sammen. Det er en adgangskode til Mozilla, du har nulstillet, og den har ikke noget at gøre med din mailkonto eller adgangskoden til mailkontoen.
Har du mulighed for at tage et skærmbillede af den meddelelse, du får vist om, at adgangskoden er forkert? Det kan hjælpe os med at finde ud af, hvilken adgangskode, der er problemer med. Og måske også, hvad problemet er.