af Kim Ludvigsen » fre 16. mar 2018 18:30
Jamen, med et firma er det da endnu vigtigere at få ryddet op, og det er også nemmere at placere mailene i forskellige mapper. Du kan fx have mapper som Ordrer, Færdige, Fakturaer, Fakturaer til mig. Du kan også have mapper til forskellige serviceydelser eller varer, eller hvad du nu tilbyder. Og du kan have mapper til forskellige kunder eller kundetyper, fx en mappe til kommunale kunder, hvis du har sådan nogle.
Og du kan selvfølgelig også have mapper til personlige eller familiemæssige mails.
Reelt set kan du få endnu mere styr på det hele ved at bruge mærkater og virtuelle mapper. Det lyder måske vildt, når du slet ikke er vant til at organisere dine mails, men prøv at læse afsnittet Mærkater i denne artikel:
https://kimludvigsen.dk/programmer-inte ... #maerkater
Jamen, med et firma er det da endnu vigtigere at få ryddet op, og det er også nemmere at placere mailene i forskellige mapper. Du kan fx have mapper som Ordrer, Færdige, Fakturaer, Fakturaer til mig. Du kan også have mapper til forskellige serviceydelser eller varer, eller hvad du nu tilbyder. Og du kan have mapper til forskellige kunder eller kundetyper, fx en mappe til kommunale kunder, hvis du har sådan nogle.
Og du kan selvfølgelig også have mapper til personlige eller familiemæssige mails.
Reelt set kan du få endnu mere styr på det hele ved at bruge mærkater og virtuelle mapper. Det lyder måske vildt, når du slet ikke er vant til at organisere dine mails, men prøv at læse afsnittet Mærkater i denne artikel:
https://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-brug-vaerktoejslinje.php#maerkater