Skriv et svar: Thunderbird & Lightning » Kalender

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: Kalender

Re: Kalender

Indlæg af Uglemor » lør 2. jun 2018 08:27

Uglemor skrev: ... kom til at slette Ligthening. Det lyder godt, jeg kan ikke fordrage den kalenderfunktion.
Virkede resten? Hvordan gjorde I?
På forhånd tak.


Glem det, svaret på jeres spørgsmål besvarede også mit. Den er væk, og jeg kommer aldrig mere til at rode rundt på irriterende blade i stedet for at minimere/ tilpasse/maksimere Thunderbird.

MANGE TAK!

Re: Kalender

Indlæg af Uglemor » lør 2. jun 2018 08:23

... kom til at slette Ligthening. Det lyder godt, jeg kan ikke fordrage den kalenderfunktion.
Virkede resten? Hvordan gjorde I?
På forhånd tak.

Re: Kalender

Indlæg af Jørgen Rasmussen » fre 25. maj 2018 13:12

Hej Lene og Rud

Klik på menuknappen og klik så på Tilføjelser. Klik på Udvidelser til venstre i vinduet. Skriv Lightning i søgefeltet oppe til højre i vinduet, og tryk på Enter-tasten. Find udvidelsen Lightning blandt søgeresultaterne, og klik på Installer.

Kalender

Indlæg af Lene og Rud » fre 25. maj 2018 12:55

Vi har installeret Mozilla Thunderbird mail. Desværre kom vi efterfølgende til at slette Lightning med kalenderfunktionen.

Hvordan geninstallerer vi den, så vi igen får en kalenderfunktion?


Med venlig hilsen

Lene og Rud

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/64.0.3282.140 Safari/537.36 Edge/17.17134