Skriv et svar: Thunderbird & Lightning » Thunderbird ver. 52.0.8(32 bit) - Efter skiftet adgangskode,

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: Thunderbird ver. 52.0.8(32 bit) - Efter skiftet adgangskode,

Re: Thunderbird ver. 52.0.8(32 bit) - Efter skiftet adgangsk

Indlæg af Kim Ludvigsen » søn 3. jun 2018 19:01

Dejligt at det lykkedes! Tak for tilbagemeldingen, som sikkert kan hjælpe andre, der løber ind i samme problem.

Re: Thunderbird ver. 52.0.8(32 bit) - Efter skiftet adgangsk

Indlæg af Glenten_dk » søn 3. jun 2018 18:57

Jeg har fået det til, at virke nu, jeg fulgte den her guide https://support.mozilla.org/da/kb/skift ... imap-konto og slettede min POP-konto !

Re: Thunderbird ver. 52.0.8(32 bit) - Efter skiftet adgangsk

Indlæg af Glenten_dk » søn 3. jun 2018 18:46

Gæst skrev: Ja, det har jeg prøvet, f.eks det med at lave en, app-adgangskode via denne side https://support.google.com/accounts/answer/185833 , men jeg får denn besked Den indstilling, du leder efter, er ikke tilgængelig for din konto. GÅ TIL MIN KONTO ! Så nej det virker ikke !


Det er Glenten_dk der har skrevet det her. Er ny her inde, så skal lige lære de forskellige indstillinger at kende !

Re: Thunderbird ver. 52.0.8(32 bit) - Efter skiftet adgangsk

Indlæg af Gæst » søn 3. jun 2018 18:43

Ja, det har jeg prøvet, f.eks det med at lave en, app-adgangskode via denne side https://support.google.com/accounts/answer/185833 , men jeg får denn besked Den indstilling, du leder efter, er ikke tilgængelig for din konto. GÅ TIL MIN KONTO ! Så nej det virker ikke !

Re: Thunderbird ver. 52.0.8(32 bit) - Efter skiftet adgangsk

Indlæg af Kim Ludvigsen » søn 3. jun 2018 14:01

Hej Glenten_dk

Har du prøvet de ting, Google nævner på den side, som linket fører til? Altså, den her side:
https://support.google.com/mail/answer/78754

Thunderbird ver. 52.0.8(32 bit) - Efter skiftet adgangskode,

Indlæg af Glenten_dk » søn 3. jun 2018 13:56

Hej !

Jeg har e-mail programmet thunderbird installeret min maskine, og det har også virke helt ubeklageligt lige indtil jeg skiftede adgangskoden for e-mail adressen, så ville den lige pludselig ikke mere, den vil ikke genkende adgangskoden. Den skriver efter jeg har indtastet den:

Afsendelsen af adgangskoden for brugeren mitnavn@gmail.com mislykkedes. Mailserveren pop.mail.gmail.com svarede: Web login requried: https://support.google.com/mail/answer/78754

Det er nemlig en gmail jeg har. Når f.eks går ud på http://www.gmail.com eller på min mobil app, så virker koden fint nok, jeg kan logge ind osv, men hvis jeg hente post på min pc, så vil den lige pludselig ikke mere !

Hvad er der lige sket her, hjælpe søges !

Mvh
Glenten_dk

Fejl.JPG

Fejl 2.JPG
Fejl 2.JPG (19.92 KiB) Vist 637 gange


Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.181 Safari/537.36