Skriv et svar: Thunderbird & Lightning » MOJEMO_1944

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: MOJEMO_1944

Re: MOJEMO_1944

Indlæg af Jørgen Rasmussen » tors 13. dec 2018 20:01

Jeg har ikke lige et bud på, hvad der er galt.
Er det lige meget, hvilken mailadresse du indtaster som modtager?
Prøv at sætte Thunderbird i offline-tilstand og se om knappen Send bliver til Send senere:
Klik på knappen i nederste venstre hjørne af Thunderbird-vinduet. Det åbner vinduet Hent meddelelser. Klik på Senere. Tjek så om knappen Send har ændret navn.
Kan du sende meddelelsen med tastaturgenvejen Ctrl+Enter ?

Re: MOJEMO_1944

Indlæg af Kim Ludvigsen » tors 13. dec 2018 03:52

Hej Mogens

Så begynder det at blive svært. Fejlsikret tilstand udelukker fejl fra udvidelser, temaer og visse indstillinger. Du har haft geninstalleret Thunderbird, og det udelukker fejl i en af Thunderbirds program-filer.

Jeg må indrømme, at jeg er på bar bund, jeg håber, at andre herinde har forslag.

Re: MOJEMO_1944

Indlæg af Gæst » ons 12. dec 2018 20:09

Hej Kim
desværre hjalp ikke
Mvh
Mogens

Re: MOJEMO_1944

Indlæg af Kim Ludvigsen » tirs 11. dec 2018 19:22

Hej Mogens

Prøv alligevel at starte Thunderbird i fejlsikret tilstand for at se, om det gør en forskel. Jeg har på fornemmelsen, at det vil virke i fejlsikret tilstand.

Re: MOJEMO_1944

Indlæg af SYNTAX7768 » tirs 11. dec 2018 15:20

Det har intet med ovennævnte at gøre, problemet opstod i forbindelse med opdateringen som jeg foretog for en uges tid siden.
Jeg har forsøgt at geninstallere thunderbird med samme resultat og i dag har nulstillet min notebook og geninstalleret thunderbird med samme resultat
Hvad er der galt med thunderbird?
Mvh
Mogens

Re: MOJEMO_1944

Indlæg af Kim Ludvigsen » søn 9. dec 2018 00:44

Hej Mogens

Har du angivet en gyldig mailadresse i til-feltet? Send-knappen er nedtonet, hvis ikke mailadressen er gyldig.

Hvis du har angivet en gyldig mailadresse, så prøv lige at starte Thunderbird i fejlsikret tilstand for at se, om du der kan sende en mail. Du starter Thunderbird i fejlsikret tilstand ved at lukke Thunderbird. Start så Thunderbird igen, mens du holder tasten Skift nede på tastaturet. En dialogboks åbnes, vælg at starte i fejlsikret tilstand.

MOJEMO_1944

Indlæg af pluto3 » lør 8. dec 2018 21:02

Jeg kan ikke sende fra Thunderbird - selve send feltet er gråt og kan ikke aktiveres - jeg er nød til at gå ind i en mail som jeg har modtaget og slette indholdet samt udskifte modtageradressen.
Mvh
Mogens Jensen

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/70.0.3538.110 Safari/537.36