Skriv et svar: Thunderbird & Lightning » udgående post

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: udgående post

Re: udgående post

Indlæg af Jørgen Rasmussen » tirs 8. jan 2019 12:23

Hej Jakob

Får du nogen fejlmeddelelse, når du prøver at sende?

Det kan være din firewall eller et andet sikkerhedsprogram på din computer, der blokerer for Thunderbird. Læs artiklen Kan ikke sende meddelelser: https://support.mozilla.org/da/kb/kan-i ... eddelelser

udgående post

Indlæg af Kodeord » man 7. jan 2019 21:57

Efter en automatisk opdatering af Thunderbird d. 3/1-19 kan jeg ikke længere sende mails. Alt virkede upåklageligt indtil denne opdatering. Jeg kan sagtens modtage mail.
Men ved udgående mails bliver jeg spurgt om adgangskode til mailserver, hvorefter den hænger og kommer ikke videre selvom status på adgang til mailserver er "tilstllutet mailserver". jeg benytter Stofa.

Har tjekket under indstillinger i Thunderbird at alle indstillinger under udgående server (SMTP) står korrekt.

Er der noget galt med opdateringen? eller hvad kan der ellers være ændret?

Mvh.
Jakob

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko