Skriv et svar: Thunderbird & Lightning » downloader ikke korrekt

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: downloader ikke korrekt

Re: downloader ikke korrekt

Indlæg af Jørgen Rasmussen » man 1. apr 2019 13:06

Der er ikke noget i vejen med siden, Kim linker til.

Jeg glemte at inkludere linket til den engelske artikel i mit tidligere svar.
https://secure.clcbio.com/helpspot/inde ... age&id=323

Re: downloader ikke korrekt

Indlæg af MariaJ » man 1. apr 2019 12:59

Det ser ud til der er nogen der har oprettet en falsk side på samme link og derfor slår den fejl ?

Re: downloader ikke korrekt

Indlæg af MariaJ » man 1. apr 2019 12:05

Mange tak for din hurtige tilbage melding Kim , men det er faktisk fra den side jeg allerede har downloadet fra ..

Re: downloader ikke korrekt

Indlæg af Jørgen Rasmussen » man 1. apr 2019 11:52

Jeg bruger ikke selv Mac, så min viden om installationsproblemer på MacOS er yderst begrænset.
Måske er din Mac indstillet til kun at acceptere programmer, der er hentet fra Mac App Store. Jeg fandt en artikel på nettet (på engelsk) om problemet. Artiklen er ganske vist ikke om Thunderbird, men du kan måske bruge den alligevel.

Re: downloader ikke korrekt

Indlæg af Kim Ludvigsen » man 1. apr 2019 11:44

Hej Maria

Hvor prøver du at hente Thunderbird fra? Det skulle gerne virke, hvis du henter fra denne side:
https://www.thunderbird.net/da/

downloader ikke korrekt

Indlæg af MariaJ » man 1. apr 2019 11:19

Når jeg downloader på vores 2 mac computerer kommer der en pop-up frem at thunderbird er beskadiget og jeg skal skubbe diskbilledet ud?
Men der ser ikke ud til jeg får hentet det rigtigt ned og kommer rigtigt igang med programmet herfra vores mac ?
Hvad skal jeg gøre nu ?

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.11; rv:38.0) Gecko/20100101 Firefox/38.0