Skriv et svar: MozillaDanmark generelt » behandling af konto

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: behandling af konto

Re: behandling af konto

Indlæg af Kim Ludvigsen » søn 10. jun 2018 14:28

Hej Lajla

Det kan være fordi, andre programmer bruger Thunderbirds filer, når Thunderbird forsøger at få adgang til dem - det vil i så fald typisk være et antivirusprogram, der er ved at skanne filerne. Hvis du ikke har problemer med at læse engelsk, så tjek den løsning, der er angivet her:
https://support.mozilla.org/da/questions/1206260

behandling af konto

Indlæg af Lajla Fischer » søn 10. jun 2018 13:34

Næsten hver gang jeg åbner min mail, får jeg besked om, at kontoen behandles og at jeg må vente med at hente mails. Dertil kommer, at man ikke umiddelbart kan lukke mailen ned igen, hvad sker der i en sådan "behandling af kontoen"??

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko