Skriv et svar: MozillaDanmark generelt » kodeord

Hvis du skal beskrive et problem, kan et skærmbillede ofte være en god hjælp. Læs evt. guiden Hvordan uploader jeg et billede.

For at hindre automatisk spam, beder vi dig svare på dette simple spørgsmål.
  • :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
  • BBkode er slået TIL
    [img] er slået TIL
    [flash] er slået FRA
    [url] er slået TIL
    Smilies er slået TIL
Udvidet visning

Emnegennemgang: kodeord

Re: kodeord

Indlæg af Jørgen Rasmussen » tirs 6. nov 2018 17:35

Hej Finn

Min Thunderbird har lige opdateret sig selv til version 60.3.0.
Har din Thunderbird opdateret sig selv eller har du hentet og installeret den seneste version fra internettet? Hvis du selv har hente og installeret den, hvor har du så hentet den?

Da Thunderbird startede op efter opdateringen, viste programmet artiklen "Nyt i Thunderbird 60.0". https://support.mozilla.org/da/kb/nyt-i-thunderbird-60
Får du vist den artikel i Thunderbird, og er det dér, du prøver at logge ind?

PS. Jeg har fjernet din mailadresse i dit indlæg, så den ikke indsamles af spammere.

kodeord

Indlæg af morfar » tirs 6. nov 2018 13:50

Jeg har opdateret Mozilla Thunderbird, og nu er sproget Dansk?
Efter opdateringen blev jeg bedt om at logge ind, hvilket jeg ikke tidligere har gjort.Derefter bliver jeg bedt om at fortsætte på en anden PC eller Ipad. Når jeg nu forsøger at logge ind, fungerer mit kodeord ikke. Jeg bliver så opfordret til at opgive mit brugernavn, som er min emai, så vil der blive sendt en vejledning. Men nej, efter at have ventet i flere timer, sender jeg denne mail.

Venlig hilsen
Finn Petersen


Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/70.0.3538.77 Safari/537.36