Firefox » Bogmærkelinje forsvundet fra statusbaren

ChristianB

Bogmærkelinje forsvundet fra statusbaren

Indlægaf ChristianB » tirs 27. aug 2013 13:28

Hej

Af en eller anden grund er alle mine bogmærker forsvundet fra min bogmærkelinje.. Dvs de ligger ikke længere tilgængeligt så jeg kan trykke på dem under min browserbar.. Istedet er de alle rykket ud til venstre så jeg skal trykke på en stjerne hvorefter der kommer en dropdown liste hvor jeg kan vælge bogmærkelinje og så se dem.. Jeg har været i vis og trykke på "vis bogmærkelinje" men så bliver førnævnte stjerne fjernet..

Ved i hvad der er gået galt

Mvh
Christian

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.8; rv:22.0) Gecko/20100101 Firefox/22.0

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Bogmærkelinje forsvundet fra statusbaren

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tirs 27. aug 2013 14:54

Hej Christian
Prøv lige følgende: Højreklik på værktøjslinjen og vælg Tilpas. Det åbner et nyt vindue. På Bogmærkelinjen skal der være ikonet 'Bogmærkelinje-elementer>>'. Hvis den ikke er der, skal du trække ikonet 'Bogmærker' fra vinduet op på bogmærkelinjen. Der er muligvis to ikoner med det navn. Det skal være ikonet uden en stjerne.
Hilsen Jørgen

Jens B

Indlægaf Jens B » man 19. mar 2018 21:15

Jørgen Rasmussen skrev: Hej Christian
Prøv lige følgende: Højreklik på værktøjslinjen og vælg Tilpas. Det åbner et nyt vindue. På Bogmærkelinjen skal der være ikonet 'Bogmærkelinje-elementer>>'. Hvis den ikke er der, skal du trække ikonet 'Bogmærker' fra vinduet op på bogmærkelinjen. Der er muligvis to ikoner med det navn. Det skal være ikonet uden en stjerne.

Tak for rådet. Virker også i 2018. Ikonet er en lukket box med en sort stjerne i.

Peter H. Hansen

Indlægaf Peter H. Hansen » tirs 20. mar 2018 23:10

Mange tak for det gode brugbare svar. Havde samme problem, igår. Jeg skulle bruge bogmærkelinjen til at finde httx://xxx.com men pludselig var den væk fra statusbaren, og jeg kunne ikke præcis huske alle min bogmærker.

Rigtig godt forum

Tak for hjælpen

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tirs 20. mar 2018 23:35

Hej Peter

Godt du kunne bruge mit svar.
Jeg har anonymiseret linket i dit indlæg, jeg anser det for at være reklame for et websted.
Hilsen Jørgen