Firefox » mirando.de

Erik F

mirando.de

Indlægaf Erik F » tors 30. jun 2016 13:06

Når jeg er inde på en hjemmeside og har klikket på et link til eksempelvis D.M.I. ligger der bag hjemmesiden en reklame. Se vedhæftede fil.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:47.0) Gecko/20100101 Firefox/47.0
Vedhæftede filer
mirando.jpg

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: mirando.de

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 30. jun 2016 13:48

Hvilken side var du på, da du klikkede på linket? Det kan være siden, der har åbnet en reklame, eller det kan være snavs på din computer, der åbner den.

Bemærk, at den slags reklamer kan ligge skjult, mens man besøger flere forskellige hjemmesider, så den måske er blevet åbnet af en endnu tidligere besøgt hjemmeside, så læg mærke til, præcist hvornår den bliver åbnet.

Hvis du får åbnet den slags reklamer ved besøg af dette forum eller dk.dk, så har du snavs på computeren, da vi og DR ikke har reklamer på siderne.
Mvh. Kim

Erik F

Indlægaf Erik F » tors 30. jun 2016 16:51

Det er hjemmesiden kajakbyg.dk. Klikker jeg på et link fra sitet opstår fejlen.

Udover omtalte problem har computeren også startproblemer. Når jeg åbner kommer den ikke rigtig fra start, slukker jeg for strømmen og tænder igen, åbner den for det meste.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 30. jun 2016 17:32

Det er kajakbyg, der åbner pop op-vinduet med reklamen. Hvis du er fast bruger af deres hjemmeside, kan du skrive til dem og foreslå dem at lade være med den slags irriterende narrestreger.
Mvh. Kim

Erik F

Indlægaf Erik F » tors 30. jun 2016 20:35

Desværre er det min egen side og jeg mener ikke jeg laver narrestreger;0)

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 30. jun 2016 20:54

Du har noget kode til webstatistik på din side. Den kode henter et javascript, der laver de pågældende vinduer.
Hilsen Jørgen

Erik F

Indlægaf Erik F » fre 1. jul 2016 06:34

Tak for svar.
Jeg vil prøve at rode lidt med koderne.
Erik

Erik F

Indlægaf Erik F » lør 2. jul 2016 08:21

Jeg kom af med reklamerne ved at fjerne et oversættelsesprogram og samtidig blev computeren hurtigere.