Firefox » Firefox - dårligere og dårligere

Ditlevsen

Firefox - dårligere og dårligere

Indlægaf Ditlevsen » fre 30. sep 2016 12:15

Efter at have været den glade bruger af Firefox i mange år, må jeg nu
konstatere, at det er slut.

Jeg kan ikke bruge mine streamingprogrammer, og nu kan jeg heller ikke
udskrive.

Jeg fortryder, at jeg har opdateret programmet, når anbefalet, og forstår
ikke den udvikling I står for.

Back to Explorer.

Med venlig hilsen
Bjarne

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:49.0) Gecko/20100101 Firefox/49.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Firefox - dårligere og dårligere

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør 1. okt 2016 13:30

Hej Bjarne

Skulle du have ønske om at vende tilbage til Firefox, så hjælper vi dig gerne med at prøve at løse problemerne. De skyldes måske problemer med din lokale opsætning af Firefox.
Mvh. Kim

jetsetsimon

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf jetsetsimon » man 14. nov 2016 16:35

Jeg kan simpelthen ikke forstå at man vil vælge Explorer frem for Firefox, "meningsløse" opdateringer eller ej! Blot min holdning.
De bedste hilsener

Brian

Indlægaf Brian » ons 16. nov 2016 23:05

Jeg er enig i overskriften. Firefox bliver bare dårligere og dårligere. Hver eneste opdatering byder på noget nyt, der så ikke længere fungere. Det er pisse irriterende og nærmest uden undtagelse. Og selvom man forsøger at skrive til Mozilla om det, sker der intet. Jeg tænker Google lobbyisterne er i lommen på udviklerne, for at få flere til at skifte til Chrome.

Siden version 48 blev til 49 har jeg ikke længere kunne få voice call på Facebook til at dele min mikrofon. Så det fungere bare ikke mere. Selvom jeg giver dedikeret "permission" oppe under "secure connection", så registres min mikrofon ikke af Facebook.
Det har jeg så forsøgt at sende info om til Mozilla, men ikke en skid er der sket, og nu er vi på version 50. Altså er jeg nu igen nødt til at geninstallere den gamle version 48, for der virker det så igen med det samme. Det er 3. gang nu, jeg igen igen er nødt til at hoppe tilbage til en ældre version, for at kunne bruge lortet.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 17. nov 2016 03:58

Hej Brian

Jeg kan forestille mig, at problemet skyldes Facebook eller opsætningen af din computer. Men prøv at oprette et nyt emne med den sidste del af dit indlæg (det med Facebook), så kan det være nogen herinde kan hjælpe. I dette emne risikerer problemet at blive overset.

Jeg bruger ikke selv Facebook som sådan, og jeg har aldrig prøvet at bruge mikrofon derinde, så jeg kan desværre ikke selv hjælpe.
Mvh. Kim