Firefox » mistet bookmarks m.m.

Frey

mistet bookmarks m.m.

Indlægaf Frey » tirs 11. okt 2016 11:20

Hej!
Her for et par dage siden mistede jeg alle mine "Bookmarks" - både bogmærkelinien og bomærkemenuen var væk da pcèr var genstartet efter at den var startet op efter et recovery som jeg ikke ved noget om.
Hvordan får jeg dem tilbage?

Hilsen Frey.

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/53.0.2785.143 Safari/537.36

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: mistet bookmarks m.m.

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tirs 11. okt 2016 12:49

Hej Frey
Har du også problemet, hvis du starter Firefox i fejlsikret tilstand? (Hold Skift-tasten nede mens du starter Firefox).
Er bogmærkelinjen og bogmærkemenuen væk eller er der bare ingen bogmærker i dem?
Hilsen Jørgen

nesager

Geografisk sted: Nordvestjylland

Indlægaf nesager » tirs 11. okt 2016 12:58

Har du prøvet at højreklikke helt oppe for oven på siden og sætte flueben i menulinie og bogmærkelinie.Eller højreklikke på de 3 linie ude i højre sise
Mvh.

Gæst

Indlægaf Gæst » ons 12. okt 2016 10:46

Jørgen Rasmussen skrev: Hej Frey
Har du også problemet, hvis du starter Firefox i fejlsikret tilstand? (Hold Skift-tasten nede mens du starter Firefox).
Er bogmærkelinjen og bogmærkemenuen væk eller er der bare ingen bogmærker i dem?

Ja det ændrer ikke noget..

Gæst

Indlægaf Gæst » ons 12. okt 2016 10:47

nesager skrev: Har du prøvet at højreklikke helt oppe for oven på siden og sætte flueben i menulinie og bogmærkelinie.Eller højreklikke på de 3 linie ude i højre sise
Mvh.

Ja disse er aktiveret men alt er væk..

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 12. okt 2016 12:21

Prøv at følge vejledningen i dette indlæg til at indlæse en backup:
viewtopic.php?f=1&t=12127&p=61861#p61861
Mvh. Kim

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør 15. okt 2016 08:34

Frey, jeg kan se, du har svaret i det andet emne, at der ikke sker noget, når du trykker på tasten Alt. Jeg svarer her, da der er oplysninger i dit første indlæg (fx at du bruger Windows 7), som vi kan bruge til at hjælpe dig. Det er derfor bedre at holde dit problem samlet her.

Er det tasten Alt, du har trykket på og ikke Alt Gr? Du skulle meget gerne få vist en menulinje med menuerne Filer, Rediger, Vis osv. øverst i Firefox. Her finder du så også menuen Bogmærker.

Der findes også en tastaturgenvej, som du kan prøve. Det nævnte jeg ikke i det andet emne, fordi jeg ikke lige kunne huske den. Den er forskellig alt efter styresystem. Du bruger Windows, så du kan bruge tastaturgenvejen:
Ctrl+Skift+H
til at åbne Vinduet Bogmærker og Historik.
Når det er åbnet:
Klik på menuen Funktioner.
Klik på Gendan.
En undermenu åbnes, og her skulle du gerne kunne finde og vælge en sikkerhedskopi. Prøv at vælge den nyeste først. Virker det ikke, kan du prøve med en lidt ældre.
Mvh. Kim

Gæst

Indlægaf Gæst » lør 15. okt 2016 15:24

Kim Ludvigsen skrev: Frey, jeg kan se, du har svaret i det andet emne, at der ikke sker noget, når du trykker på tasten Alt. Jeg svarer her, da der er oplysninger i dit første indlæg (fx at du bruger Windows 7), som vi kan bruge til at hjælpe dig. Det er derfor bedre at holde dit problem samlet her.

Er det tasten Alt, du har trykket på og ikke Alt Gr? Du skulle meget gerne få vist en menulinje med menuerne Filer, Rediger, Vis osv. øverst i Firefox. Her finder du så også menuen Bogmærker.

Der findes også en tastaturgenvej, som du kan prøve. Det nævnte jeg ikke i det andet emne, fordi jeg ikke lige kunne huske den. Den er forskellig alt efter styresystem. Du bruger Windows, så du kan bruge tastaturgenvejen:
Ctrl+Skift+H
til at åbne Vinduet Bogmærker og Historik.
Når det er åbnet:
Klik på menuen Funktioner.
Klik på Gendan.
En undermenu åbnes, og her skulle du gerne kunne finde og vælge en sikkerhedskopi. Prøv at vælge den nyeste først. Virker det ikke, kan du prøve med en lidt ældre.

Hej Kim

Jeg kørte surt i det og søgte it-hjælp på nettet og fik hjælp så alt er tilbage og på plads nu.
Dit svar passede med at hente en fil og genetablere derfra.

Tak for din tid og hjælp og tak til de andre der var med.
Når man ikke er så meget inden i tingene så er det rart at vide at der er hjælp at hente udefra - kunne bare ikke overskue det.

Hilsen Frey