Firefox » Outlook

McPoul
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 1. sep 2016 07:44

Outlook

Indlægaf McPoul » søn 13. nov 2016 10:43

Hej Hvorfor siger i hele tiden at Outlook live.com er Usikker jeg har prøvet alt den bliver ved at være usikker det kan jeg ikke forstå. H Poul.

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:49.0) Gecko/20100101 Firefox/49.0

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5055
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 17:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Outlook

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn 13. nov 2016 14:04

Hvad står der helt præcist i den fejlmeddelelse?
Hilsen Jørgen

McPoul
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 1. sep 2016 07:44

Re: Outlook

Indlægaf McPoul » søn 13. nov 2016 17:51

Hej Jørgen. det er den hænge lås oppe i adr linen der altid har en gul trekant,når jeg klikker på den står der forbindelsen er usikker og jeg har prøvet alt der inde det hjælper ikke. V H McPoul.

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5055
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 17:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Outlook

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn 13. nov 2016 18:30

Nu forstår jeg, hvad du mener.

Hængelåsen med den gule trekant vises, når der er indhold på siden, som ikke er krypteret. Det vil typisk være passivt indhold som fx billeder. Når det sker på outlook.com, skyldes det sikkert billeder i en mail, du har åbnet.
Der er ikke noget du kan gøre ved det i Firefox.

Du kan læse om de forskellige hængelåse i denne artikel: https://support.mozilla.org/da/kb/hvord ... rt-indhold
Hilsen Jørgen

McPoul
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors 1. sep 2016 07:44

Re: Outlook

Indlægaf McPoul » søn 13. nov 2016 18:48

Tak Jørgen. Kan du også sige mig hvorfor der kommer en reklame blok fra dem selv når jeg vil åbne min postkasse hver gang og skal til at logge på 3 gange før jeg kan åbne da jeg bruger en lokal konto det har jeg aldrig gjort før og jeg køre med en Windows 10 home i skriver at jeg bruger Vista.V H McPoul.

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5055
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 17:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Outlook

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn 13. nov 2016 19:07

Mht. Windows Vista/Windows 10.

Højreklik på den genvej, du starter Firefox med og vælg Egenskaber. Klik på Kompatibilitet. Fjern flueben ud for indstillingen 'Kør dette program i kompatibilitetstilstand for:'. Klik på OK.
Hilsen Jørgen