Firefox » Husk logins til websteder virker ikke

greborf

Husk logins til websteder virker ikke

Indlægaf greborf » tors 1. dec 2016 14:26

Tidligere blev jeg spurgt om login kode skulle huskes, det gør jeg ikke mere og kan ikke sætte et flueben i indstillinger - sikkerhed, da markeringsfirkanten til fluebenet ikke er aktivt.

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Husk logins til websteder virker ikke

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 1. dec 2016 14:33

Hej greborf

Har du sat Firefox til altid at bruge privat browsing-tilstand?
Åbn indstillinger -> Privatliv. Kontrollér om du har sat flueben ud for indstillingen 'Brug altid privat browsing-tilstand'.

Tilføjet senere: Du kan også have sat Firefox til aldrig at gemme historik.
Åbn indstillinger -> Privatliv. Hvis du har valgt 'Aldrig gemme historik' ud for 'Firefox vil', vil det ikke være muligt at sætte flueben ud for 'Husk logins for websteder'.
Hilsen Jørgen

jeppe andersen

Indlægaf jeppe andersen » tors 15. dec 2016 00:18

Jeg oplever også ofte at den ikke gider gemme mine login oplysninger selvom jeg trykker "Gem". Har forgæves forsøgt at løse det over en længere periode, men jeg har efterhånden givet op! Heller ikke dine to forslag har hjulpet Jørgen. Havde lige håbet det var herinde jeg skulle finde svaret :)

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 15. dec 2016 07:33

Hej Jeppe

Hvor er det, du trykker Gem? Hvis det er på selve websiden, fx i et felt ved siden at login-felterne, så gemmes der ved hjælp af en cookie, som websiden placerer på din computer. Hvis du har en funktion, der sletter cookies, så slettes den gemte login også.
Mvh. Kim