Firefox » Fliser gendannes, selv om jeg har slettet dem

TantenT

Fliser gendannes, selv om jeg har slettet dem

Indlægaf TantenT » fre 16. dec 2016 22:42

Når jeg vælger nyt faneblad, kommer der en masse fliser frem med besøgte sider. Selv om jeg flere gange har slettet dem, og bedt om at få en tom side, kommer fliserne tilbage næste gang jeg vælger nyt faneblad. Jeg har også prøvet at nulstille Firefox, det hjalp heller ikke. Har også fjernet cookies osv, det hjalp heller ikke. Nogen der kan hjælpe?
Vh TantenT

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Re: Fliser gendannes, selv om jeg har slettet dem

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre 16. dec 2016 22:51

Hilsen Jørgen

TantenT

Indlægaf TantenT » fre 16. dec 2016 23:25

Hej Jørgen.
Tak for svar.
Det har jeg gjort, og fulgt deres løsning, men alligevel kommer fliserne tilbage næste gang jeg åbner nyt faneblad.
Vh TantenT

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » lør 17. dec 2016 00:13

Skriv about:config i adressefeltet og tryk på Enter-tasten. Klik på 'Jeg lover at være forsigtig'. Skriv browser.newtabpage.enabled i søgefeltet på siden about:config. Under søgefeltet finder du indstillingen browser.newtabpage.enabled. Hvis værdien er true, så dobbeltklik på den, så værdien ændres til false. Luk fanebladet about:config. Tryk på tasterne Ctrl+T og kontroller, om det har hjulpet.

Du kan også installere udvidelsen 'New Tab Override'. https://addons.mozilla.org/da/firefox/a ... -override/
Den giver dig mulighed for selv at bestemme, hvilken side der skal vises, når du åbner et nyt faneblad.
Hilsen Jørgen

TantenT

Indlægaf TantenT » lør 17. dec 2016 22:17

Tusind tak Jørgen

Vh TantenT