Firefox » PROBLEMER MED FIREFOX OG FACEBOOK

Tenna Zetterstrøm

PROBLEMER MED FIREFOX OG FACEBOOK

Indlægaf Tenna Zetterstrøm » man 19. dec 2016 15:19

JEG HAR LIGE INSTALLERET FIREFOX MEN KAN IKKE SPILLE FARMVILLE2 PÅ FACEBOOK MERE DEN VIL IKKE STARTE SPILLET MEN JEG KAN GODT GÅ IND PÅ FACEBOOK UDEN PROBLEMER.
PROBLEMET KOMMER NÅR JEG VIL IND PÅ FARMVILLE2 SÅ VIL BILLEDET AF FARMVILLE OG SPILLET IKKE STARTE.
OPPE I JERES STARTLINIE NÅR JEG TRYKKER PÅ DET TEGN VED SIDEN AF PILEN STÅR DER AT JEG IKKE HAR TILDELT DETTE WEBSTED NOGLE SÆRLIGE TILLADELSER - HVAD MENES MED DETTE OG HVAD GØR JEG VED DETTE.
JEG HAR NORTON SOM KØRER MIN FIREWALL ER DET DER SOM ER NOGET DER SKAL INDSTILLE PÅ?
atkz1948@hotmail.com
Tenna Zetterstrøm

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: PROBLEMER MED FIREFOX OG FACEBOOK

Indlægaf Kim Ludvigsen » man 19. dec 2016 16:05

Hej Tenna

Du mangler sikkert pluginnet Flash til spillet. Selvom du har Flash installeret i andre browsere, så kan det ikke bruges af Firefox. Du skal installere Flash direkte i Firefox for at kunne bruge det.

Prøv at læse denne side, hvor du også finder et link til at hente og installere Flash.
https://zyngasupport.helpshift.com/a/fa ... -i-do&l=da

Bemærk, at når du installerer Flash, vil du sikkert få tilbudt at få ekstra ting med - husk at fjerne eventuelle flueben på hjemmesiden eller under installationen for at undgå de ekstra ting.

P. S. Når man bruger store bogstaver, svarer det til at råbe højt, og det er ikke så velset i diverse forum og andre steder. Det er heller ikke så let at læse, som når man bruger små bogstaver.
Mvh. Kim