Firefox » Synkroniserer ikke bogmærker mellem Desktop og Android

T-buch

Synkroniserer ikke bogmærker mellem Desktop og Android

Indlægaf T-buch » tors 2. feb 2017 13:28

JEg har tilføjet en bogmærke for ca. 8 dage siden til en mappe på min bogmærkelinje
MAppen fremgår på Adroidudgaven af firefox når jeg tilgår via "bogmærker på desktoppen" - men jeg kan ikke se pågældende bogmærke

I Fanebladet (på Androidudgaven) "Historik", står der at navnet på min desktop Firefox og at den er "sidst synkroniseret for 3 min. siden" og dog forekommer bogmærket der ikke

Jeg har forsøgt at lægge andre bogmærker andre steder og disse kan heller ikke ses fra Android Firefoxen - så kort sag er der ingen nye bogmærker, som bliver synkronisereret - Til gengæld vises alle åbne faneblade i Historik - så noget bliver altså synkroniseret ???

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0
Thomas Buch

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Synkroniserer ikke bogmærker mellem Desktop og Android

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 2. feb 2017 16:29

Tjek lige i indstillingerne til synkronisering, om du har valgt at synkronisere bogmærker. Du skal tjekke både på mobilen og på computeren.

Hos mig vises bogmærkerne, som de skal, også dem i mapper.
Mvh. Kim

T-buch

Indlægaf T-buch » tors 2. feb 2017 19:31

Det er godt nok et fantastisk arbejde, som du ligger for dagen, Kim. Tusinde tak for det ;-)

Ja den er sat til at synkroniserer bogmærker begge steder. Hvis du ikke har flere gode ideer tænker jeg bare at jeg fjerner enheder og tilføjer igen og ser hvad der så sker
Thomas Buch

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 2. feb 2017 20:32

Jeg har ikke umiddelbart andre ideer, og slet ikke nogen, som er bedre end din egen. Meld lige tilbage, om det virker.
Mvh. Kim

ojunker

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf ojunker » tors 2. feb 2017 21:57

Hej
Bogmærker på min desktop synkroniseres perfekt til Firefox Android, såvel på smartphone som på tablet.
Jeg har på min bogmærkelinie 27 mapper, som er alle er godt fyldt op med bogmærker. Det virker upåklageligt.

Jeg har på et tidspunkt på en Mozilla Support side læst, at hvis man har over et nærmere, stort antal bogmærker liggende i sin Firefox profil, så vil Firefox Android ikke synkronisere.
Det skyldes en begrænsning, som ligger i Android og Firefox Sync.
Jeg vil forsøge at finde den pågældende side - og melde tilbage.
Mvh. Ole

ojunker

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf ojunker » fre 3. feb 2017 00:23

Hej igen
Der er tale om følgende Mozilla Support side:
https://support.mozilla.org/en-US/kb/firefox-sync-troubleshooting-and-tips
Mvh. Ole

T-buch

Indlægaf T-buch » man 6. feb 2017 10:10

Har haft en travl weekend, så jeg har desværre først set dine spændende inputs nu. I mellemtiden er bogmærkerne alligevel blevet synkroniseret uden at jeg har gjort noget som helst - Tilbage er der kun at sige at det er mærkeligt at det ikke sker med det samme eller når den selv meddeler at det hele er synkroniseret
Thomas Buch