Firefox » runde hjørner og gennemsigtig side

Nico Jepsen

runde hjørner og gennemsigtig side

Indlægaf Nico Jepsen » tors 23. mar 2017 00:47

Hej
Jeg har gennem et stykke tid været generet af at, hvis jeg ændrer i adresselinjen, går siden død med runde hjørner og bliver gennemsigtig med døde links, og det eneste man kan gøre er at lukke fanebladet.

Nogen der kan hjælpe på at løse dette? vh. Nico Jepsen

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0
Vedhæftede filer
runde hjørner.PNG
runde hjørner.PNG (11.46 KiB) Vist 807 gange

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: runde hjørner og gennemsigtig side

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 23. mar 2017 04:32

Hej Nico

Sker det på alle websider, og uanset hvad du ændrer i adresselinjen?

Hvis det er på en bestemt side, så giv os adressen til siden, og fortæl, hvad du ændrer i adresselinjen.

Hvis det sker alle websider, så prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om fejlen så stadig er der. Hvis fejlen forsvinder i fejlsikret tilstand, skyldes den sandsynligvis en udvidelse. Læs mere om fejlsikret tilstand her:
https://support.mozilla.org/da/kb/loes- ... t-tilstand
Mvh. Kim

Nico Jepsen

Indlægaf Nico Jepsen » tors 23. mar 2017 16:55

Tak, ;)
... det tyder så på at det er en af tilføjelserne, men hvordan kan jeg så teste hvilken det handler om ? Jeg kan ikke finde den side hvor man kan aktivere og deaktivere dem en af gangen. Den ligger ikke længere under Funktioner/udvidelser. Jeg kan selvfølgelig fjerne dem alle og tjekke ved at geninstallere en af gangen, men det ville være rart hvis der var en lettere løsning. vh. Nico

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre 24. mar 2017 15:35

Hej Nico

Du skulle kunne åbne siden med udvidelser ved at åbne menuen Funktioner -> Tilføjelser eller med tastaturgenvejen Ctrl+Skift+A. Klik så på Udvidelser.
Du kan deaktivere alle udvidelser og aktivere dem en ad gangen, til problemet genopstår. Så har du fundet den skyldige udvidelse.
Hvis du har mange udvidelser installeret, kan du fx deaktivere den øverste halvdel af udvidelserne for at se, om den problematiske udvidelse findes blandt dem.
Hilsen Jørgen

Nico Jepsen

Indlægaf Nico Jepsen » fre 24. mar 2017 16:45

Tak for det
Fejlen lå heldigvis ikke i mine foretrukne addons, men i noget af skramlet
:-)