Firefox » Adgangskode til Firefox IOS

Den fortvivlede

Adgangskode til Firefox IOS

Indlægaf Den fortvivlede » fre 27. okt 2017 11:11

Hej, jeg kan ikke logge på Firefox på min Iphone. Får beskeden, at jeg skal indtaste korrekt brugernavn og adgangskode. Jeg kan ikke skrive til support, da jeg også her får besked om, at mine oplysninger ikke er korrekte. Jeg går ud fra, at mit brugernavn er min mailadresse og adgangskoden den jeg selv har valgt. ER der andre der har oplevet lignende eller ved hvordan jeg løser problemet?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:56.0) Gecko/20100101 Firefox/56.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Adgangskode til Firefox IOS

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 27. okt 2017 11:22

Normalt skal man ikke logge på Firefox. Har du opsat en hovedadgangskode til Firefox eller er det en webside, du forsøger at logge ind på?

Uanset hvad, så tyder fejlmeddelelsen på, at du ikke får indtastet de korrekte login-oplysninger. Er du helt sikker på, at du indtaster korrekt brugernavn og adgangskode? Husk, at der er forskel mellem små og store bogstaver.
Mvh. Kim

Gæst

Indlægaf Gæst » fre 27. okt 2017 11:26

Jeg har oprettet en Firefox konto via pc og for at færdiggøre sync funktionen skal jeg også tilgå kontoen fra en anden pc eller i dette tilfælde Iphone. Det er her jeg ikke kan logge ind. Briugernavn er min mail (går jeg ud fra) og adgangskoden er korrekt. Meget irriterende.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 27. okt 2017 11:36

Ja, brugernavnet er din mailadresse.

Har du færdiggjort oprettelsen på din PC? Jeg tænker på, om du har fået en bekræftelsesmail og klikket på linket i den. Hvis du ikke er kommet så langt, kan det være derfor, at mail/kode ikke genkendes.

Hvis du har færdiggjort oprettelsen, så må det næsten være fordi, der er en fejl i koden eller i mailadressen, ellers ville du ikke få den fejlmeddelelse.

Prøv evt. at logge ud på PC'en for at se, om du kan logge ind igen med mailadresse og kode der.
Mvh. Kim

Gæst

Indlægaf Gæst » fre 27. okt 2017 11:59

Ja, jeg har fået bekræftelsesmail. Så mailadressen er korrekt. Prøæver at logge ud og ind igen.

Gæst

Indlægaf Gæst » fre 27. okt 2017 12:04

Ikke om det hjælper. Har også afinstalleret Firefox på Iphonen og geninstalleret. Stadig samme problem.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 27. okt 2017 12:10

Kunne du logge ind igen på PC'en?

Jeg tror ikke, at fejlen ligger i Firefox, så geninstallation eller for den sags skyld sletning af profilen vil ikke gøre forskel.

Har du andre enheder, du evt. kan prøve at logge ind fra?
Mvh. Kim

Gæst

Indlægaf Gæst » fre 27. okt 2017 12:11

Prøver at låne en kollegas pc.

Gæst

Indlægaf Gæst » fre 27. okt 2017 12:17

Der kunne jeg så godt logge ind med samme brugernavn og adgangskode.
Er logget af igen på anden pc.
Det er mærkeligt.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 27. okt 2017 12:32

Ja, det lyder meget underligt. Jeg har ikke kendskab til iOS-enheder, men jeg spekulerer på, om det kan være noget med tastaturet/tegnene på telefonen, der kan drille - fx hvis du benytter specielle tegn i koden.
Mvh. Kim

Gæst

Indlægaf Gæst » fre 27. okt 2017 12:48

Nej, der anvendes bogstaver og tal. Så kan ikke tro det skuklle være tilfældet.
Tak for løsningsforslag og god weekend.

Jesper