Firefox » Billede står skævt i FF men ikke i andre browsere

FoxyFire

Billede står skævt i FF men ikke i andre browsere

Indlægaf FoxyFire » tors 9. nov 2017 14:19

Er der en der kan fortælle mig hvorfor billedet på min side https://varme kilder.dk står skævt i FireFox, når det står snurrelige i alle andre browsere?

Jeg har siddet og rodet med det i 2 timer nu, jeg er ved at blive skør. Pls hjælp mig.

Jeg har vedhæftede et billede af det...

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/61.0.3163.100 Safari/537.36

Jeg har indsat et mellemrum i adressen til hjemmesiden. Vi får en forfærdelig masse SEO-spam fra nyindmeldte medlemmer, og det gider vi ikke at have. Du kan stadig få hjælp trods mellemrummet, men linket vil ikke blive fundet af Google. - Kim Ludvigsen
Vedhæftede filer
Skævt.jpg
Jackson from the 5

Heating regards

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Billede står skævt i FF men ikke i andre browsere

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors 9. nov 2017 15:11

Som jeg ser det, er der ikke noget skævt på billedet, og jeg kan heller ikke se forskel i de forskellige browsere. Kan du forklare nærmere, hvad du mener er skævt?
Mvh. Kim

FoxyFire

Indlægaf FoxyFire » tors 9. nov 2017 16:40

Teksten på billedet står helt ude til venstre i min FF browser, mens det står lige i andre browsere. Det er "Varmekilder" og "Velkommen til en verden fuld af varme" jeg mener
Jackson from the 5

Heating regards

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 9. nov 2017 16:53

Jeg kan heller ikke genskabe dit problem.
Prøv at genindlæse siden med Ctrl+F5. Du kan også kontrollere, om det er en udvidelse, der påvirker indholdet på siden ved at starte Firefox i fejlsikret tilstand. (Hold Skift-tasten nede, mens du starter Firefox).
Hilsen Jørgen

FoxyFire

Indlægaf FoxyFire » fre 10. nov 2017 11:51

For s.... da, jeg slukkede min pc i går, næsten i arrigskab, og da jeg tændte den her til formiddag igen, var problemet væk :D

Jeg kan ikke tro at jeg brugte så lang tid på det i går, når det viste sig at være ingenting :P

Tak for hjælpen :)
Jackson from the 5

Heating regards