Firefox » Ny Firefox

Urban

Ny Firefox

Indlægaf Urban » fre 17. nov 2017 10:32

Det er noget rigtig lort, hø, bras, det ny Firefox I har lavet. Føj for noget skidt !!!
Hilsen Urban.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Ny Firefox

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 17. nov 2017 10:35

Hvad er det sådan mere præcist, du ikke kan lide? Måske det er muligt at gør det bedre.
Mvh. Kim

ebbsen

Indlægaf ebbsen » fre 17. nov 2017 16:23

Hey Kim
Holder lidt med Urban.
Det kan vel ikke passe at man ikke kan lave Firefox, så det stadig arbejder sammen med f.eks. Superstart, som er et tilføjelses program der gør at du har alle dine sider samlet i diverse grupper på 1 side.
Kan personligt sige at såfremt jeg IKKE kan bruge Superstart, så finder jeg anden browser.
M.v.h.
Ebbsen

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 17. nov 2017 16:42

Hej Ebbsen

Så vidt jeg kan se, burde der ikke være noget i vejen for, at Superstart kan virke i den nye Firefox - jeg vil tro, at det blot er udvikleren, der ikke har opdateret programmet. Måske udvikleren vil opdatere, hvis han får mange henvendelser.

I værste fald kommer Firefox' indbyggede startside forholdsvis tæt på Superstart. Der mangler vist bare muligheden for mapper og indsættelse af et baggrundsbillede.

Med hensyn til den nye virkemåde for tilføjelser, så er det generelt sådan, at funktioner, som ikke længere virker i Firefox, i meget lang tid har været forbudt i andre browsere. Populært sagt, har Mozilla "nedskaleret" Firefox til samme niveau for udvidelser som de andre browsere.

Og ja, det er surt, at miste de ekstra muligheder - vi har nok været for forvænte.
Mvh. Kim

ebbsen

Indlægaf ebbsen » fre 17. nov 2017 16:53

Hey Kim
Tak for hurtigt svar.
Kan se i anden tråd at man kan installere en ældre version igen, og da jeg er ret forvænt og det skal være så nemt som muligt, så må det være løsningen.
God weekend :)
M.v.h.
Ebbsen