Firefox » Firefox vil ikke åbne mere

Martinus

Firefox vil ikke åbne mere

Indlægaf Martinus » man 27. nov 2017 12:27

Hej

Jeg har det problem at Firefox pludselig ikke vil åbne mere - Og det samme er tilfældet med mine dokumenter i Word starter.(nogen forbindelse med hinanden?)

Hvad kan problemet være?

Mvh Martinus

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/62.0.3202.94 Safari/537.36

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Firefox vil ikke åbne mere

Indlægaf Kim Ludvigsen » man 27. nov 2017 15:41

Hej Martinus

Hvad sker der, når du prøver at starte? Hvis du får en fejlmeddelelse, så gengiv den her.

Hvis du ikke har haft genstartet computeren, så prøv lige at gøre det først for at se, om fejlen så stadig er der.
Mvh. Kim

Gæst

Indlægaf Gæst » man 27. nov 2017 22:12

Hej Kim

Har genstartet flere gange.

Der sker absolut intet når jeg prøver at starte firefox - eller dvs at den lille blå "aktivitetscirkel" drejer rundt en 3-5 sekunder, hvorefter den forsvinder og det er det. - Der kommer ingen fejlmeddelelse af nogen art.

PS: Ingen problemer med browserne Google Chrome og Microsoft Edge

Mvh Martinus

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 28. nov 2017 05:46

Hej Martinus

Du kan prøve at installere Firefox igen. Du kan bare installere oven på den gamle, og dine bogmærker osv. berøres ikke. Du kan hente Firefox her:
https://mozilla.org/da/firefox
Mvh. Kim

Martinus

Indlægaf Martinus » tirs 28. nov 2017 16:19

Hej igen Kim

Det hjalp – tak for hjælpen.

Som en sidebemærkning kan nævnes at jeg nu også kan bruge/tilgå mine dokumenter i ”Microsoft Word Starter 2010”. Det må jo betyde at det på en eller anden måde er afhængig af Firefox?

Mvh Martinus

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 28. nov 2017 16:28

Der burde ikke være forbindelse mellem de to programmer, så jeg tør ikke sige, hvorfor løsningen af problemet med Firefox også har fået løst problemet med Word. Måske det bare er et tilfælde?
Mvh. Kim

Martinus

Indlægaf Martinus » tirs 28. nov 2017 16:55

I så fald et helt utroligt tilfælde, at begge problemer løses ved nyinstallering af Firefox. - Men hovedsagen er at det funker nu :-)