Firefox » Sydbank stopper netbank kan bruge Firefox

O K Jensen

Sydbank stopper netbank kan bruge Firefox

Indlægaf O K Jensen » man 27. nov 2017 23:44

jeg henviser ril vedlagte mail til sydbank og deres svar til mig. venligst indtræd så vi kan gå i netbank med Firefox
Emne: SV: I har stoppet min netbank på Firefox.
Fra: Ole Kragh Jensen (***@yahoo.dk)
Til: ***@sydbank.dk;
Dato: 23:14 mandag den 27. november 2017
tak for svar, venligst henvend jer til Firefox Mozilla hvis I ikke kan finde ud af Firefox. Jeg
bruger kun kort tid Safari da Firefox ligger bedst for mig på min server. O K Jensen
Den 16:42 mandag den 27. november 2017 skrev Sydbank Hotline <***@sydbank.dk>:
Hej Ole!
Vi skriver, at den ikke er stabil, så det er ikke fordi, at den er usikker, og det er noget vores edb-central er ved
at kigge på. Årsagen til ustabilitet kender vi ikke, for det er noget vores programmører er ved at kigge på, men
et eller andet i den nyeste Firefox driller NetBanken. Man kan aldrig helt vide, hvad der sker i forbindelse med
opdatering af de forskellige browser.
Man håber, at der i løbet af næste uge er åbnet for adgangen til at bruge Firefox igen, men jeg kan ikke love
noget, og jeg kan desværre heller ikke åbne for adgangen her og nu. Hvis jeg kunne, ville det ikke hjælpe dig
så meget, når den konflikter med at kunne logge på NetBank, så min anbefaling er, at du bruger Safari
midlertidigt, og så prøver Firefox i løbet af næste uge igen.
Venlig hilsen
Marianne Schmit
Hotliner
T: +45 74 37 25 67 | ***@sydbank.dk
Sydbank Direkte | Peberlyk 4 | DK-6200 Aabenraa
Sydbank A/S | CVR-nr. DK 12626509
FORTROLIGHED: Denne e-mail og evt. vedhæftede filer kan indeholde fortrolige oplysninger. Er du ikke rette modtager, bedes du venligst omgående
underrette banken og derefter slette e-mailen og enhver vedhæftet fil uden at beholde en kopi og uden at videregive oplysninger om indholdet. English
version
Fra: Ole Kragh Jensen [mailto:***@yahoo.dk]
Sendt: 27. november 2017 16:31
Til: Sydbank Hotline <***@sydbank.dk>
Emne: I har stoppet min netbank på Firefox.
I har stoppet så jeg kan bruge Firefox på min netbank. I skriver den ikke er sikker. Der er
intet i vejen med min Firefox i henhold til min preference. Jeg forlanger I fjerner jeres
spærring, så jeg igen kan benytte Firefox til at komme i min netbak. Jeg har ingen planer
om istedet at anvende de programmer I anbefaler mig. Hvad jeg vil bruge. skal jeg alene
Udskriv https://mail.yahoo.com/
1 of 2 11/27/17, 11:31 PM
nok selv bestemme- Nu er jeg nød til at bruge Safari for at komme på netbank. Fjern jeres
Firefox spærring, og det skal være NU. Gør I det ikke beder jeg Firefox indtræde, så min
bankadgang igen bliver genåbnet.O K Jensen
Vedhæftede filer
image001.gif (1,67 KB)
image002.png (2,12 KB)
Udskriv https://mail.yahoo.com/
2 of 2 11/27/17, 11:31 PM

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.9; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Sydbank stopper netbank kan bruge Firefox

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 28. nov 2017 05:43

Hej Ole

Lad os håbe, banken hurtigt får løst problemet.

Jeg har maskeret mailadresserne i dit indlæg, dels er der en andens mailadresse, som han måske ikke vil have offentliggjort, og dels er der en lille risiko for at blive spammet, når man offentliggør adresser i et forum.
Mvh. Kim

Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Re: Sydbank stopper netbank kan bruge Firefox

Indlægaf Karl Erik » man 4. dec 2017 18:35

I dag fik jeg adgang igen (Nordjyske Bank).
Karl Erik