Firefox » Opdatering af Firefox...

anlilacour

Opdatering af Firefox...

Indlægaf anlilacour » tors 30. nov 2017 12:07

Hej!Jeg kan ikke komme på min netbank efter den nye opdatering og jeg kan ikke downloade andre browsere??? Jeg er ikke særlig IT kyndig og kan ikke finde ud af jeres vejledninger...vil gerne have den gamle Firefox tilbage

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:57.0) Gecko/20100101 Firefox/57.0

T-buch

Re: Opdatering af Firefox...

Indlægaf T-buch » tors 30. nov 2017 12:44

Her kan du få gamle tilbage https://ftp.mozilla.org/pub/firefox/rel ... /win64/da/
Vil ellers mene at det ikke har noget med den nye version, at man ikke kan komme på netbank
Thomas B

Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Indlægaf Karl Erik » tors 30. nov 2017 19:17

anlilacour skrev: Hej!...... og jeg kan ikke downloade andre browsere???

Du har allerede en anden browser. Hvis du klikker på vinduet i nederste venstre hjørne og begynder at skrive "Edge" får du mulighed for at åbne browseren Microsoft Edge, og den kan du bruge til netbank indtil din bank får løst deres problem.
Karl Erik

larsss

Indlægaf larsss » søn 3. dec 2017 01:16

Jeg har brugt Firefox som min foretrukne browser i mange år og altid opdateret, når der kom nye versioner. Men den seneste er en ren katastrofe. Den virker sådan set, men det halter og den er så langsom, at man hele tiden tror, at den er frossen. Maskinen kan uden videre trække Edge og Chrome men altså ikke den "nye hurtige Firefox". Øv øv øv.

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn 3. dec 2017 12:20

Hej larsss

Flere brugere oplever lignende problemer.
Kontrollér om der er sat flueben ud for indstillingen 'Lad ikke tilgængeligheds-tjenester få adgang til din browser':
Åbn Firefox indstillinger. Klik på Privatliv & sikkerhed. Rul ned til afsnittet 'Tilladelser'. Fjern fluebenet ud for 'Lad ikke tilgængeligheds-tjenester få adgang til din browser', hvis der er et. Genstart Firefox.
Hilsen Jørgen