Firefox » Tekniske problemer

DanishGrizz

Tekniske problemer

Indlægaf DanishGrizz » ons 31. jan 2018 00:09

Jeg tror ikke at det er et Firefox problem, men vil stadig lige lufte det nu jeg er herinde og vil gerne høre hvad jeg skal gøre ihvertfald.

Jeg bruger ofte siden sjovt.com, men her i det nye år er den begyndt at give mig problemer. Jeg kan slet ikke loade siden. Den står og loader i lang tid, og siger så "forbindelsens tidsfrist udløb". Jeg har prøvet i Chrome og der har den samme problem, så derfor jeg ikke tænker at det er browseren. Jeg kommer dog igennem sådan 30% af tiden jeg søger på denne side. Jeg får også at vide at siden har problemer med ejerskabsinformation og tænkte derfor om noget blokerede siden, eller om det bare var en ting der var okay at gå rundt om.

Da jeg ikke tror at det handler om browseren, så har jeg et andet spørgsmål.

De gange jeg endelig er kommet ind på denne side, har selve siden og det tekniske følt helt vildt langsomt. Altså beskeder tager lang tid at skrive og der er ligesom et delay på alting, altså når jeg trykker på tastaturet eller på musen, går der lige 1 sekund før det kommer op på skærmen.

Hvad skyldes dette?

Håber det er okay at man spørger om to ting.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/64.0.3282.119 Safari/537.36

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Tekniske problemer

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 31. jan 2018 02:57

Du skal nok have fat i dem, der har lavet hjemmesiden, begge problemer lyder som et problem med båndbredden på hjemmesiden.
Mvh. Kim

DanishGrizz

Indlægaf DanishGrizz » ons 31. jan 2018 03:00

Det undrer mig bare da jeg har venner på denne hjemmeside, som ikke har disse problemer.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 31. jan 2018 03:09

Det kan selvfølgelig også være et problem med din båndbredde eller en ustabil forbindelse, fx hvis du er koblet trådløst på nettet. Du kan også have noget, på computeren, der driller, fx et sikkerhedsprogram.

Hvad er den præcise fejlmeddelelse, du får med hensyn til ejerskab?
Mvh. Kim

DanishGrizz

Indlægaf DanishGrizz » ons 31. jan 2018 03:11

https://gyazo.com/afd86ccdc1d25533b6b34fa797f7f8ba

Jeg sidder med kabel i, meget kort ved routeren og oplever ikke andre problemer. Det er bare en side ala Habbo, hvilket gør at det kræver meget grafisk. Derfor jeg tænkte om det kunne være noget plugin eller lignende i den retning.
https://gyazo.com/d18a933260a38622cd64b0ac6a82913a
Bare lige for at vise hvordan siden ser ud som lidt. Den er baseret på det site jeg viser billede fra, så den minder meget om dette.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 31. jan 2018 03:27

OK, hvis du er koblet på med kabel, så er det jo ikke ustabilitet på grund af et dårligt wi-fi-signal. Eftersom du oplever problemet i både Firefox og i Chrome, er det nok ikke et plugin-problem.

Jeg troede, du fik en fejlmeddelelse med ejerskab - når det er inde i Sideoplysninger, har det ingen betydning.

Umiddelbart vil jeg stadig tro, at det kan være et sikkerhedsprogram eller noget på din computer, der driller (*) - eller at det er noget på webserveren, der driller. Hvis de har et brugerforum, så prøv at spørge om hjælp der, om ikke andet så for at få udelukket webserveren som et problem.

* Det lokale kan fx også være et problem med grafik-driveren, fx hvis du har fået installeret en ny driver for nylig.
Mvh. Kim

DanishGrizz

Indlægaf DanishGrizz » ons 31. jan 2018 03:35

Jeg kan ikke rigtig få fat i dem særlig hurtigt. Det tager lang tid at komme igennem til deres ejere, og siden jeg nu har venner derpå jeg skriver med andre steder, som siger de ikke har problemer, så tænker jeg det er min egen computers skyld.

Jeg har intet opdateret for nylig. Jeg tænker også det er noget på min computer som driller. Jeg ved bare ikke helt hvad det er, eller hvad jeg skal gøre for at stoppe det.