Firefox » Kan ikke vise sider på nettet

telo

Kan ikke vise sider på nettet

Indlægaf telo » fre 2. feb 2018 07:01

Nedenstående besked kommer frem når jeg forsøger at få vist en side. Ingen problemer med Crome og Windows Edge.

Din forbindelse er ikke sikker

Ejeren af http://www.google.com har ikke konfigureret sit websted korrekt. For at undgå at dine informationer bliver stjålet, har Firefox ikke oprettet forbindelse til webstedet.

Webstedet bruger HTTP Strict Transport Security (HSTS) til at angive at Firefox kun kan oprette en sikker forbindelse til det. Derfor er det ikke muligt at tilføje en undtagelse for dette certifikat.[/b]

Hvad kan jeg gøre?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/64.0.3282.119 Safari/537.36

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Kan ikke vise sider på nettet

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 2. feb 2018 08:37

Det kan være et sikkerhedsprogram, der driller. Prøv at læse denne artikel, hvor der er forslag til, hvad du kan gøre:
https://support.mozilla.org/da/kb/firef ... e-kan-godt

Hvis du ikke får løst problemet, så vend tilbage, og fortæl lige, om du får vist en knap eller et link til flere oplysninger på siden med meddelelsen. I så fald kan vi måske bruge de flere oplysninger til at finde årsagen.
Mvh. Kim

jibrask

Indlægaf jibrask » tirs 6. mar 2018 00:49

Nedenstående fra siden der blev henvist til, løser mit problem med, men hvorfor skal jeg gentage det jævnligt for at blandt andet bruge google?

Firefox kan ikke indlæse bestemte websteder

Hvis Firefox kan indlæse nogle websteder, men ikke kan indlæse andre, så ryd dine cookies og cachen i Firefox:

Klik på knappen Arkiv 57 library icon . Klik på Historik, og klik så på Ryd seneste historik….
Klik på rullemenuen ud for Fjern, og vælg hele min historik.
Klik på pilen ud for Detaljer for at se listen over emner, der kan ryddes.
Sæt flueben ud for både Cookies og Cache.
Klik på knappen Ryd nu.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 6. mar 2018 04:12

Det burde heller ikke være nødvendigt at rydde cookies og cache jævnligt. Måske du har noget på din computer, der driller - det kan fx være en udvidelse i Firefox, der driller.

Prøv at gennemgå dine udvidelser, og hvis de ikke er meget vigtige for dig, så prøv at deaktivere dem.

Det er selvfølgelig ikke så sjovt at skulle deaktivere vigtige udvidelser i længere tid for at se, om det gør nogen forskel, men hvis det ikke hjælper at deaktivere de mindre vigtige udvidelser, kan det være den eneste løsning for at finde årsagen til problemerne.
Mvh. Kim