Firefox » Højreklik åbner link direkte

sørena

Højreklik åbner link direkte

Indlægaf sørena » tirs 6. feb 2018 12:56

Hej

Jeg oplever på enkelte sider, at højreklik på et link både åbner selve linket og context-menuen. Jeg har forsøgt med geninstallation af Firefox, men problemet forsvinder ikke. Problemet findes ikke på mine andre maskiner med Firefox, så det er sikkert et lokalt problem på den enkelte. Hvordan løser jeg dette?

På forhånd tak.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:58.0) Gecko/20100101 Firefox/58.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Højreklik åbner link direkte

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 6. feb 2018 13:14

Prøv at ombytte din mus med en mus fra en af dine andre maskiner for at se, om det hjælper - måske det er musen, der har problemer.
Mvh. Kim

sørena

Indlægaf sørena » man 19. feb 2018 22:41

Ser ikke ud til at være musen, der er problemet. En rydning af hele historikken inkl. cookies har heller ikke hjulpet.

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » man 19. feb 2018 23:01

Hej sørena

Giv os et link til en side, hvor det sker. Fortæl også hvilket link på siden, der fremkalder den underlige opførsel.
Hilsen Jørgen

sørena

Indlægaf sørena » tirs 20. feb 2018 13:15

Hej Jørgen

Det er tv2.dk og på hele deres side uanset om links går til et helt andet domæne eller blot rundt på siden. I øvrigt den eneste side, hvor jeg oplever problemet. Og som tidligere skrevet, har jeg ikke problemet på andre maskiner.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 20. feb 2018 13:35

Hej Søren

Du kan prøve at starte Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om problemet så stadig er der. Sådan starter du i fejlsikret tilstand:
Klik på menuknappen (den med de tre streger). Klik på Hjælp, og klik så på Genstart med tilføjelser deaktiveret…. Firefox vil starte op med vinduet Firefox køres i fejlsikret tilstand.
Mvh. Kim

Simseen

Indlægaf Simseen » ons 21. feb 2018 21:12

Prøv og kør en ny installation af Firefox eller kør den i fejlsikret tilstand og se, om det stadig sker. Prøv evt. om det også sker i andre browsere.