Firefox » Hvorfor viser den internal error??

KevinNoer

Hvorfor viser den internal error??

Indlægaf KevinNoer » tirs 1. maj 2018 20:00

Jeg har en kunde der påstår at min hjemmeside https://***.dk giver en fejlbesked a la "internal server error" når hun åbner den i Firefox. Hun siger dog at hun godt kan tilgå min side i Chrome.. Jeg får ikke selv fejlbeskeden, what to do from here?

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_10_5) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/66.0.3359.117 Safari/537.36

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Hvorfor viser den internal error??

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 1. maj 2018 20:21

Hej Kevin

Det er anden gang, du skriver med et link til din hjemmeside. Jeg har stærkt på fornemmelsen at du gør det for at få mere trafik til din hjemmeside og ikke fordi, du har et reelt problem.

Skulle du have et reelt problem, hjælper vi gerne, men eftersom du arbejder med SEO, og eftersom vi har fået en del spam fra folk, der arbejder med den slags, så vil vi ikke have din adresse eller dine kunders adresse her. Når nu du arbejder med hjemmesider, så bør du jo også vide, at den pågældende fejl er en fejl på webserveren, som ikke har noget at gøre med det benyttede program.

Lige til sidst: Hvis du bringer din adresse igen herinde, eller hvis du spammer med adresser til jeres kunder, så vil du finde ud af, at der er noget, der hedder negativ SEO.
Mvh. Kim