Firefox » Kopiering af links

JensG

Kopiering af links

Indlægaf JensG » søn 3. jun 2018 15:33

Hvordan kopierer jeg links til en fil (ligesom man kunne tidligere), så jeg kan maile den til mig selv og hente dem ind på mine andre pc'ere?
Jeg ved godt at det er det Sync er for, jeg kan bare ikke få det til at virke.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Kopiering af links

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn 3. jun 2018 15:40

Hej Jens

Er det et enkelt link? I så fald er det nemmest at blot indsætte linket i en mail i stedet for at oprette en fil først.

Hvis der er tale om mange links, er det måske nemmest at gemme dem som bogmærker, som du så kan synkronisere til dine andre computere.

Alternativt kan bogmærkerne eksporteres til en fil, som så kan sendes. Det er dog ikke umiddelbart muligt at kun eksportere enkelte bogmærker, de eksporteres alle. Der findes udvidelser, der kan gøre det muligt at eksportere en enkelt bogmærkemappe og dens indhold.

Du skriver, at du ikke kan få Sync til at virke, kan du fortælle mere om, hvad du prøver, og hvad der ikke vil lykkes? Tjek evt. denne vejledning:
https://support.mozilla.org/da/kb/hvord ... refox-sync
Mvh. Kim

JensG

Indlægaf JensG » man 4. jun 2018 00:19

JensG skrev: Hvordan kopierer jeg links til en fil (ligesom man kunne tidligere), så jeg kan maile den til mig selv og hente dem ind på mine andre pc'ere?
Jeg ved godt at det er det Sync er for, jeg kan bare ikke få det til at virke.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

Har fundet ud af at exportere bogmærker!

JensG

Indlægaf JensG » man 4. jun 2018 00:29

Tak Kim, ser først dit svar nu. Det tog mig noget tid at finde Exporter links under Historik.

Med Sync forventede jeg at mine bogmærker også fremkom i Bogmærker på mine andre pc'ere (når logget ind), men det sker ikke.

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » man 4. jun 2018 00:37

Hej Jens

Hvis du har fået opsat Sync korrekt, så vil du altid få synkroniseret alle bogmærker, og hvad du ellers vælger, mellem de forskellige PC'er. Det vil sige, du vil have de samme bogmærker de samme steder på dem alle.

Hvis du ikke har det, så er det fordi, noget er gået galt under opsætningen. Hvis du hellere vil synkronisere i stedet for at skulle flytte bogmærker manuelt, så prøv at læse den artikel, jeg linkede til. Får du problemer undervejs, sidder vi klar til at hjælpe.
Mvh. Kim