Side 1 af 1

YOUSEE mail log ind virker ikke efter nyinstallatiuon

Indlæg: fre 22. jun 2018 11:34
af vipavin
Desværre kan jeg efter en sammenbrud og ny installation af min pc ikke logge mig ind i YouSees webmail på Firefox. Ingen problemer med Edge og Chrome. Kunne altid før logge mig ind med Firefox. Kør version 60.0.2 64 bit og Windows 10 home

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101 Firefox/60.0

Re: YOUSEE mail log ind virker ikke efter nyinstallatiuon

Indlæg: fre 22. jun 2018 11:38
af Kim Ludvigsen
Hvad sker der, når du prøver at logge ind? Hvis du får en fejlmeddelelse, så gengiv den her.

Re: YOUSEE mail log ind virker ikke efter nyinstallatiuon

Indlæg: fre 22. jun 2018 14:16
af Danniella
Samme problem her, den hænger bare, ingen fejlmeddelelse!

Re: YOUSEE mail log ind virker ikke efter nyinstallatiuon

Indlæg: fre 22. jun 2018 14:33
af Kim Ludvigsen
Danniella, kan du komme ind på andre hjemmesider? Fx på https://www.dr.dk

Jeg har slettet din signatur. Vi har været generet en del af spammere, der forsøger at promovere deres hjemmesider, så i øjeblikket kører vi en hård kurs med, at vi ikke vil have links til ikke-relevante sider.

Re: YOUSEE mail log ind virker ikke efter nyinstallatiuon

Indlæg: søn 26. aug 2018 10:01
af Danniella
Kunne sagtens komme ind på andre sider, men fik ringet til YOUSEE, og det viste sig at de havde lavet en ændring logon proceduren, og cachen åbenbart havde gammelt information som blev anvendt ved den nye. Efter sletning at cache, spillede det igen!