Firefox » Fejlkode: F7121-1331-P7

Spuky
 

Fejlkode: F7121-1331-P7

Indlægaf Spuky » lør 11. aug 2018 10:04

Har

Windows 10 32 bit på en Lenovo.

Denne har hidtil kørt perfekt bl.a. programmet netflix.com

men

Efter at jeg har installeret den nye version af Firefox virker Netflix ikke længere. Jeg får blot en lakonisk besked efter få sekunder, når jeg logger ind, nemlig Fejlkode: F7121-1331-P7.

Har prøvet at Google mig til et løsningssvar, men der var intet at hente, desværre.

Håber på lidt brugbar info.

TIA Henning

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; rv:61.0) Gecko/20100101 Firefox/61.0

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5141
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 16:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Fejlkode: F7121-1331-P7

Indlægaf Jørgen Rasmussen » lør 11. aug 2018 10:56

Hej Henning

Du skriver, at du bruger Windows 10. Din browsers User Agent fortæller MozillaDanmark, at du bruger Windows 8.

Jeg ved ikke, om det har indflydelse på dit problem med Netflix, men kontrollér lige, om Firefox kører i kompatibilitetstilstand med Windows 8:
Afslut Firefox. Højreklik på det Firefox-ikon, du starter programmet med, og vælg Egenskaber. Klik på fanebladet Kompatibilitet. Fjern evt. flueben ud for indstillingen "Kør dette program i kompatibilitetstilstand for:". Klik på OK. Start Firefox.
Hilsen Jørgen

Gæst
 

Re: Fejlkode: F7121-1331-P7

Indlægaf Gæst » lør 11. aug 2018 11:44

Hej Jørgen
Tak for tip, der desværre ikke var den rette løsning. Der var flueben i 'kompatibilitet med WIN 8', men selvom at jeg fjernede det, var problemet uforandret.

Vh

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 5141
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 16:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Fejlkode: F7121-1331-P7

Indlægaf Jørgen Rasmussen » lør 11. aug 2018 13:12

Måske har du installeret en tilføjelse i Firefox, der udløser fejlmeddelelsen.
Det kan du undersøge ved at starte Firefox i fejlsikret tilstand.
Hold Skift-tasten nede mens du starter Firefox. Klik på 'Start i fejlsikret tilstand' i dialogboksen, der åbnes.
Hvis det hjælper på dit problem, er det sandsynligvis en tilføjelse, der er skyld i dit problem.
Hilsen Jørgen

Robot247
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 15. okt 2018 12:45

Re: Fejlkode: F7121-1331-P7

Indlægaf Robot247 » man 15. okt 2018 12:50

Har samme problem på en Dell med Windows 10 32 bit.
Har prøvet alt, uden resultat. Det ser ud som om problemet kun er på 32 bit versionen da jeg har mange andre computere der kører fejlfrit med 64bit versionen både med W7 og W10. Indtil videre så må de bruge Chrome da den kører fejlfrit på alle....