Firefox » Vil ikke gå væk. (Android)

Sinceress

Vil ikke gå væk. (Android)

Indlægaf Sinceress » tirs 28. aug 2018 05:02

Hej Mozilla Danmark Forum.

Jeg bruger Firefox på alle mine enheder, men jeg har et problem på Android. Efter jeg har har skrevet noget i en chat f.eks, så bliver den ved med at gemme det jeg har indtastet (og sendt) indtil jeg sletter min browser data. Jeg har prøvet at slå søgehistorik og søgeforslag fra, men det fjerner det ikke. Jeg syntes ikke jeg kan finde autofuldførelse nogen steder i indstillingerne. Hvordan får jeg det til at forsvinde.?

Vh Sinceress

Mozilla/5.0 (Android 8.0.0; Mobile; rv:61.0) Gecko/61.0 Firefox/61.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Vil ikke gå væk. (Android)

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 28. aug 2018 07:03

Du skal ind i de mere avancerede indstillinger. Skriv about:config i adressefeltet, og tryk på . Øverst på siden med indstillinger er der et søgefelt, her skal du skrive formfill. Rul ned til den indstilling, der hedder browser.formfill.enable, og tryk på den, og tryk så på Skift for at ændre værdien true til false. Du kan nu lukke siden, og Firefox vil ikke længere udfylde felter automatisk.
Mvh. Kim

Sinceress

Indlægaf Sinceress » tirs 28. aug 2018 07:29

Yeeeeesh, det virkede. Tusind tusind tak for den meget hurtige hjælp.! ❤️

Sinceress

Indlægaf Sinceress » tirs 28. aug 2018 07:33

Vil det også være der jeg kan gøre noget ved de manglende visninger af billeder. Den viser nemlig ikke alle billeder. Den skriver bare [IMG] i stedet for. (visninger af billeder er slået til i normale indstillinger)

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 28. aug 2018 07:37

Det kan være en fejl på hjemmesiden. Hvis du giver os et link til en side, hvor du oplever problemet, og du beskriver, hvor på siden det manglende billede skal være, så kan vi tjekke, om billedet også mangler hos os.
Mvh. Kim