Firefox » Nye kategorisider ser underlige ud (Magento x Mozilla)

Klaris

Geografisk sted: København

Nye kategorisider ser underlige ud (Magento x Mozilla)

Indlægaf Klaris » man 15. okt 2018 19:59

Hejsa,

Jeg arbejder til dagligt med Magento-sider, men på det sidste er de begyndt at drille lidt i FireFox, andre der har oplevet dette?

Det er som om, at det er nyere kategorisider på de givne sider, der driller. Det er primært headeren som forsvinder, så siden pludselig "starter" ved menu-linjen, og hvor logoet er væk.

Jeg ved ikke, om det kun er mig - eksempelvis manillo. dk/ som kører på "Magento 1.9xxx", der driller denne nyere underside: manillo. dk/dashcam.html - har forsøgt at deaktivere AdBlock, men det virkede ikke.

Har I nogle tips og tricks til, hvad man kan gøre?
Jeg bruger Chrome til dagligt, og skulle blot lige teste den af i FireFox..

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_11_6) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/69.0.3497.100 Safari/537.36
Stor interesse i kundeservice

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Nye kategorisider ser underlige ud (Magento x Mozilla)

Indlægaf Kim Ludvigsen » man 15. okt 2018 22:17

Hej Klaris

Kan du forklare nærmere, hvad problemet er? Umiddelbart kan jeg ikke se nogen forskel på siden i Chrome og Firefox, ud over at den hakker i det, når man bruger rullehjulet til at rulle - i Chrome.

P. S. Jeg har ændret lidt på dine links. Vi generes af SEO-spam, så for at undgå det, gør vi links ubrugelige til SEO-formål, mens det stadig er muligt for mennesker at aflæse adresserne til support-formål.
Mvh. Kim