Firefox » ¤ CustomizeGoogle ¤ Prøv det ...

Rudolph

¤ CustomizeGoogle ¤ Prøv det ...

Indlægaf Rudolph » tirs 25. sep 2007 19:57

8) Til jer, som ikke kender CustomizeGoogle: Prøv det, for det er et ganske nyttigt program, som tilføjer Ikoner og numre til søgeresultater, samt gør sådan, at man kan fortsætte med at søge (Skal ikke gå til næste 10-15 sider) og det kan så meget andet. (Kik selv)Bl.a.er Gmail blevet fri for sponsor-link. Men - afprøv det selv, hvis I har lyst (Det kan jo altid afinstalleres igen).

Nåh. Men der findes også en udgave til Internet Explorer(Som jeg bruger en lille smule)...cg4IE, lavet af en anden udvikler - Ran Geva. Er der nogen her, som har prøvet det? (Ja, jeg ved godt det er Firefox fans, jeg har med at gøre (Det er jeg jo også selv). Men det kunne være... Jeg kan ikke få det til at fungere på IE. Det eneste der sker er at den sætter nogle ekstra "søgemaskiner" i toppen - Omgili, Yahoo, Wikipedia, og det er fint nok. Ellers ingen forandring. Og det skulle der ellers være ifølge omtalen af programmet (Selv om det ikke er så omfattende, som cg4FF!)

Der er i øvrigt også en udgave til Opera, den har jeg dog ikke afprøvet (cg4O altså).
MvH
Rudolph