Firefox » Fejlmeldinger

Wulle

Fejlmeldinger

Indlægaf Wulle » søn 15. feb 2009 16:08

Har lige hentet og installeret firefox 3.0.6 browseren. Den virker vældig godt og jeg kunne sagtens vænne mig til den. Men ved alle mine links bliver den fornærmet. "Der opstod en fejl da kommandoen blev sendt til programmet" Når jeg klikker denne meddelelse væk, fortsætter den tilsyneladende fejlfrit. Når jeg checker i fejlkonsollet står deren del oplysninger "white-space, word-wrap linie 127 osv." Hvad skyldes det? Jeg kan ikke se andre med samme problem.

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; da; rv:1.9.0.6) Gecko/2009011913 Firefox/3.0.6

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn 15. feb 2009 16:19

Kan du forklare lidt nærmere, hvad du mener med alle dine links? Er det links på hjemmesider, links du har gemt på skrivebordet, links i andre programmer eller noget helt fjerde?

Og hvis det er links på hjemmesider, er det så alle links på alle hjemmesider, eller blot nogle links? I sidstnævnte fald: giv os links til sider med problemet.
Mvh. Kim

hansen
MozillaDanmark

Indlægaf hansen » søn 15. feb 2009 16:39

Har du McAfee SiteAdvisor installeret? Den er i hvert fald kendt for at skabe dette problem.

Wulle

Fejlmeldinger

Indlægaf Wulle » søn 15. feb 2009 16:42

Det drejer sig om alle mine bogmærker. Har lige prøvet at kopiere en håndfuld ud på skrivebordet. Det var samme resultat. Men når jeg starter FF på genvejsikonet, kommer Google promte og fejlfrit. Søgninger fra Google er også problemløse.

Wulle

Fejlmeldinger

Indlægaf Wulle » søn 15. feb 2009 16:45

Har intet Mcaffe i Putteren

hansen
MozillaDanmark

Indlægaf hansen » søn 15. feb 2009 17:15

Prøv at sæt Firefox til standard browser. Hvis den allerede er, så sæt IE og derefter Firefox igen.
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Fire ... ardbrowser

Wulle

Fejlmeldinger

Indlægaf Wulle » søn 15. feb 2009 21:19

Hej Hansen, Inden jeg prøvede dit forslag, var jeg mere end skeptisk! Min frustration over problemet gjorde at jeg valgte din procedure alligevel, og gæt lige hvem der har en særdeles velkørende Firefox 3.0.6 Tusind tak for udvist deltagelse. Vil dog bruge resten af aftenen til at undre mig over den løsning. Tak tak, Wulle