Firefox » Komogvind

spsandersen

Komogvind

Indlægaf spsandersen » søn 20. feb 2011 18:57

Hejsa.

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med. Jeg er i besiddelse af en MAC OS X og vil gerne ind og spille på komogvind, men det kan jeg ikke via firefox. Jeg kommer ind på siden, men når jeg vil spille Picture Logic eksempelvis så kan jeg ikke komme ind i selve spillet. Det har jeg dog ingen problemer med hvis jeg skal ind i superball.

Jeg har prøvet at køre computertesten derinde, og den skriver at min javaproducent ikke kan findes (eller noget i den dúr), dog har jeg den seneste version af java og den sætter også et hak ud for at der intet er at fejlmelde der.

Hvad skal jeg gøre?

på forhånd tak.

Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.5; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13

Double-G

Re: Komogvind

Indlægaf Double-G » man 21. feb 2011 00:26

Prøv lige at teste om java virker eller hvilke fejlmeldinger du får :

http://mozilladanmark.dk/faahjaelp/testjava/

spsandersen

Indlægaf spsandersen » man 21. feb 2011 22:17

Min java virker fint.

Double-G

Indlægaf Double-G » tirs 22. feb 2011 20:33

Når Firefox kører java uden problemer, så er mit eneste gæt nok at fejlen ligger i javainstallationen. Så du kan evt. prøve at afinstallere java og installere nyeste udgave igen.

(det skal måske også lige nævnes at jeg aner minus om Mac)

spsandersen

Indlægaf spsandersen » tors 24. feb 2011 19:43

Tak for hjælpen. Desværre hjalp det ikke. :(

hvad kan jeg så gøre? :s

Double-G

Indlægaf Double-G » tors 24. feb 2011 22:28

Medmindre vi er så heldige at der kommer en Mac bruger forbi, der kender en løsning, så er det eneste andet jeg kan foreslå nok at afinstallere Firefox og installere den igen.

spsandersen

Indlægaf spsandersen » søn 27. feb 2011 15:09

Tak for hjælpen skal du ihvertfald have. :)

Lullu

Indlægaf Lullu » man 11. jul 2011 23:14

Hejsa! Jeg sad selv lige og ville spille på min nye mac, men det kan man ikke. Hvis du læser i hjælp på kov står der osse at hvis man har en mac skal man først have windows på den, og for at få det skal man så downloade alt muligt som jeg ikke kan finde ud af :P Men jeg giver ikke op :D Men du skal have fat i det som hedder snow leopard, og så hente windows :) Mvh Lullu

BlueeQ

Indlægaf BlueeQ » fre 8. nov 2013 23:42

Jeg har samme problem og har 3 bowsere firefox, googlecrom, safari ingen af dem virker. Det plejer at virke, men stoppede for en god uges tid siden. KOV er dem der må løse problemet, hvis de vil at vi der bruger mac skal kunne bruge deres side. I må da have supportere der kan løse sådan problemer??? vi betaler trods alt for at bruge jeres side ikke sandt, så det må være jer der løser de problemer folk henvender sig med.

SOm jeg skrev det har virket, men siden I lavede opdateringer og fornyelser i jeres opsætning, ja så gør det det ikke længere...

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør 9. nov 2013 08:37

Hej BlueeQ

Du har sikkert søgt på problemet, og er så havnet her. Så vidt jeg kan forstå, så har du overset, at dette er et supportforum for Firefox, og vi har ikke noget med Kom og vind at gøre.
Mvh. Kim

Nillepigen12

Indlægaf Nillepigen12 » lør 23. nov 2013 18:42

Jeg har samme problem. Har hidtil godt kunne spille på KOV med min mac-pc, men det kan jeg ikke længere. Har prøvet Safari, Firefox, Chrome og Opera.... ingen af dem virker længere.

Har du fået dit til at virke og evt. hvordan? Det kan simpelthen ikke passe at en side som KOV ikke kan finde ud af at lave deres side/spil til Mac. Dårligt når de ellers flår folk for 79 kr pr. mdr. for VIP!

BlueeQ skrev: Jeg har samme problem og har 3 bowsere firefox, googlecrom, safari ingen af dem virker. Det plejer at virke, men stoppede for en god uges tid siden. KOV er dem der må løse problemet, hvis de vil at vi der bruger mac skal kunne bruge deres side. I må da have supportere der kan løse sådan problemer??? vi betaler trods alt for at bruge jeres side ikke sandt, så det må være jer der løser de problemer folk henvender sig med.

SOm jeg skrev det har virket, men siden I lavede opdateringer og fornyelser i jeres opsætning, ja så gør det det ikke længere...

Aalborg1955

Indlægaf Aalborg1955 » lør 31. okt 2015 17:19

Hej
Jeg kan ikke komme ind på kom og vind ,,jeg har installeret Firefox hvordan løser jeg dette problem ?
MVH
Aalborg1955

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Jørgen Rasmussen » lør 31. okt 2015 18:04

Kan du ikke komme ind på siden? http://www.komogvind.dk/
Eller kan du ikke logge ind på siden?
Hvad sker der når du prøver?
Hilsen Jørgen

Aalborg1955

Indlægaf Aalborg1955 » tors 25. feb 2016 23:54

Jørgen Rasmussen skrev: Kan du ikke komme ind på siden? http://www.komogvind.dk/
Eller kan du ikke logge ind på siden?
Hvad sker der når du prøver?

Jeg kan slet ikke komme ind selv om jeg har Firefox
MVH
Aalborg1955

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 26. feb 2016 12:09

Hej Aalborg1955

Hvis du har haft problemet helt siden oktober, så er du et tålmodigt menneske :D

Prøv at klikke på dette link:

http://www.komogvind.dk/

Tag så et skærmbillede, så vi kan se, hvordan det ser ud. Sådan tager du og uploader et skærmbillede.

Klik herefter på menuknappen - den med de tre streger - og klik så på Tilføjelser. Klik på Plugins i oversigten til venstre. Nedskriv alle plugins med "Java" eller "Flash" i navnet, og noter også, hvad der er angivet i rullemenuen til højre for dem. Send oplysningerne til os, og jeg vil tro, vi kan hjælpe dig med en løsning.
Mvh. Kim

ingeguldberg

Indlægaf ingeguldberg » søn 26. feb 2017 11:35

spsandersen skrev: Hejsa.

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med. Jeg er i besiddelse af en MAC OS X og vil gerne ind og spille på komogvind, men det kan jeg ikke via firefox. Jeg kommer ind på siden, men når jeg vil spille Picture Logic eksempelvis så kan jeg ikke komme ind i selve spillet. Det har jeg dog ingen problemer med hvis jeg skal ind i superball.

Jeg har prøvet at køre computertesten derinde, og den skriver at min javaproducent ikke kan findes (eller noget i den dúr), dog har jeg den seneste version af java og den sætter også et hak ud for at der intet er at fejlmelde der.

Hvad skal jeg gøre?

på forhånd tak.

Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.5; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13