Firefox » NemID

huddi

NemID

Indlægaf huddi » man 17. dec 2012 15:02

Min Firefox virker ikke med nem-id. heller ikke i fejlsikret tilstand. bruger mac os x 10.8.2

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.8; rv:17.0) Gecko/20100101 Firefox/17.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: NemID

Indlægaf Kim Ludvigsen » man 17. dec 2012 15:31

Hvad sker der, når du forsøger at bruge NemID? Får du en fejlmeddelelse? Har du prøvet, om det virker med den indbyggede browser i din Mac?

NemID bruger Java, så det er muligvis din Java, der enten mangler eller som skal opdateres.
Mvh. Kim

huddi

Indlægaf huddi » man 17. dec 2012 17:07

Kim Ludvigsen skrev: Hvad sker der, når du forsøger at bruge NemID? Får du en fejlmeddelelse? Har du prøvet, om det virker med den indbyggede browser i din Mac?

NemID bruger Java, så det er muligvis din Java, der enten mangler eller som skal opdateres.

Ingen fejl blot et tomt felt.
Jo Safari virker
Har den nyeste Java

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » man 17. dec 2012 17:38

Tomt felt, altså så Java-applet'en slet ikke startes? Det kunne tyde på, at du ikke har fået installeret plugin'et til Firefox.

Jeg ved ikke, hvordan det fungerer på en Mac, men prøv at benytte Firefox til at gå ind på http://java.com/en/download/installed.jsp, så vil du få tjekket, om du har Java installeret korrekt i Firefox, og hvis det ikke er tilfældet, vil du sikkert få en anvisning til, hvad du skal gøre.
Mvh. Kim

Fillip

Indlægaf Fillip » tirs 18. dec 2012 20:08

Java virker ikke i min Firefox og Chrome, jeg har win 7

jeg har den nyeste version java inde men kan ikke bruge min net bank

har det nogen indflydelse med Real Player 16 og de nye plugins ???

hvad er fejlen ??????

peterp

Indlægaf peterp » søn 20. jan 2013 18:51

Ifølge Nordea kan man ikke bruge Firefox til deres netbank, de anbefaler IE officielt og Crome uofficielt ;-)
M.v.h. Peter

ojunker

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf ojunker » søn 20. jan 2013 20:34

peterp skrev: Ifølge Nordea kan man ikke bruge Firefox til deres netbank, de anbefaler IE officielt og Crome uofficielt ;-)
M.v.h. Peter

Hej Peter
Jeg tror, du må have talt med en mavesur Netbank supporter, for det er ikke Nordeas officielle udmelding.
Jeg har anvendt Nordea Netbank fra netbankens aller første færd, og jeg har aldrig brugt IE.
Se Nordeas officielle tekniske krav her:

http://www.nordea.dk/tekniskekrav

Mvh
Ole
Mvh. Ole

Fillip

Indlægaf Fillip » man 21. jan 2013 02:45

Nordeas tekniske afd. sagde til mig lige før jul at de efter besparelser og slankning af Nordea kun understøtter Firefox og IE >>>> førhen understøttede de næsten alle browsere, men det gør de ikke mere efter finanskrisen

Nordeas test side af browsere er forældet