Thunderbird & Lightning » kan ikke sende mails

MMVK

kan ikke sende mails

Indlægaf MMVK » tirs 13. maj 2014 13:19

Min skriver sådan her:hvad gør jeg forkert?
Der opstod en fejl ved afsendelse af meddelelsen: Mailserveren svarede: 5.7.1 Service unavailable; Client host [178.21.88.30] blocked using cbl.abuseat.org; Blocked - see http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip=178.21.88.30. Kontroller modtageradressen **@mail.dk og prøv igen.

Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.0; Trident/5.0)

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: kan ikke sende mails

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs 13. maj 2014 13:41

Jeg har anonymiseret mailadressen i fejlmeddelelsen.

Det er ikke dig, der har lavet en fejl, og du kan ikke selv rette problemet.

Du skal i stedet henvende dig til din mailudbyders support (EnergiMidt?) og give dem fejlmeddelelsen. Deres mailserver er blevet blokeret, fordi den har været brugt til at sende spam fra. Linket i fejlmeddelelsen fortæller dem, hvad der er sket, og hvad de skal gøre for at få fjernet blokeringen.
Mvh. Kim

mmvk

Indlægaf mmvk » tirs 13. maj 2014 16:46

Kim Ludvigsen skrev: Jeg har anonymiseret mailadressen i fejlmeddelelsen.

Det er ikke dig, der har lavet en fejl, og du kan ikke selv rette problemet.

Du skal i stedet henvende dig til din mailudbyders support (EnergiMidt?) og give dem fejlmeddelelsen. Deres mailserver er blevet blokeret, fordi den har været brugt til at sende spam fra. Linket i fejlmeddelelsen fortæller dem, hvad der er sket, og hvad de skal gøre for at få fjernet blokeringen.

Tak for svaret

mmvk

Indlægaf mmvk » tirs 13. maj 2014 17:24

Hej Kim Tak for rådet fik ringet til Enegimidt. De har løst problemet.Nu har jeg så det problem at den mail du har slette så den ikke kunne ses i off.rum. Den skriver nu at mailen ikke findes og ikke kan levere de mails til den adresse...øh hvad sker der lige?

MMVK skrev: Min skriver sådan her:hvad gør jeg forkert?
Der opstod en fejl ved afsendelse af meddelelsen: Mailserveren svarede: 5.7.1 Service unavailable; Client host [178.21.88.30] blocked using cbl.abuseat.org; Blocked - see http://cbl.abuseat.org/lookup.cgi?ip=178.21.88.30. Kontroller modtageradressen **@mail.dk og prøv igen.

mmvk

Indlægaf mmvk » tirs 13. maj 2014 17:31

Hej Kim
Nu virker det py ha.

mmvk skrev: Hej Kim Tak for rådet fik ringet til Enegimidt. De har løst problemet.Nu har jeg så det problem at den mail du har slette så den ikke kunne ses i off.rum. Den skriver nu at mailen ikke findes og ikke kan levere de mails til den adresse...øh hvad sker der lige?

MMVK skrev: Min skriver sådan her:hvad gør jeg forkert?