Thunderbird & Lightning » Kan ikke logge in

chris_larsen

Kan ikke logge in

Indlægaf chris_larsen » fre 29. maj 2015 12:17

Hej,

er der nogen der kan hjælpe med hvad jeg skal gøre når jeg ikke kan logge ind på min mail.

Hvordan får jeg et nyt password, når det gamle ikke vil godkendes.

Kan jeg være blevet hacket?

Pft.

Vh.
Christina

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.7; rv:38.0) Gecko/20100101 Firefox/38.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Re: Kan ikke logge in

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 29. maj 2015 19:49

Hej Christina

Du er sikkert ikke blevet hacket. Kan du give os den ordrette fejlmeddelelse? Fortæl os også lige, om du får den, både når du skal sende mail, og når du vil hente mails. De to ting fungerer nemlig uafhængigt af hinanden.

Vi vil også gerne vide:
Har det tidligere virket med Thunderbird på den pågældende computer?
Hvilken mailudbyder/internetudbyder har du?

Hvis det er koden, der er forkert, kan du få den nulstillet af din mailudbyder (som regel internetudbyderen), men vi skal lige have fundet ud af, om det reelt er koden, der er et problem med, hvilket svar på ovenstående spørgsmål skulle kunne hjælpe os med.
Mvh. Kim

Britt

Indlægaf Britt » ons 30. maj 2018 12:37

jeg kan heller ikke logge ind - eftrer google anbefalede mig at blokere usikre apps - og nu kan jeg ikke tillade apps igen tilsyneladende.øv - mvh britt

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons 30. maj 2018 15:04

Hej Britt

Jeg har også været gennem turen med at lade mig lokke til at blokere usikre apps. Det er drønirriterende, at Google laver det nummer i stedet for blot at ændre deres login til et sikkert login.

Jeg kan ikke huske præcis hvor, men det er muligt at tillade usikre apps i indstillingerne via webmail.
Mvh. Kim

Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Indlægaf Karl Erik » ons 30. maj 2018 20:16

Prøv det her link, valgmulighed to indeholder et direkte link til indstillingen (hvis du ikke er logget ind bliver du ledt igennem et login).

https://support.google.com/accounts/ans ... 0255?hl=da
Karl Erik