Thunderbird & Lightning » Min mail fungerer ikke....

L. Nielsen
 

Min mail fungerer ikke....

Indlægaf L. Nielsen » man 6. feb 2017 10:03

Min mail stod helt af i går. Den modtager ikke mail og man kan heller ikke sende.

Den skriver "Forbindelsen til serveren "min mail adr" er udløbet".

Hvad gør jeg så.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11273
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 21:45

Re: Min mail fungerer ikke....

Indlægaf Kim Ludvigsen » man 6. feb 2017 10:51

Prøv at tjekke, om du har en firewall, og om Thunderbird har tilladelse til at passere firewallen.

Problemet kan typisk opstå, hvis du har fået opdateret din Thunderbird, og firewallen så ikke kan genkende den nye version.

Hvis Thunderbird allerede har tilladelse i din firewall, så prøv at fjerne tilladelsen. Næste gang du starter Thunderbird vil firewallen bede dig give tilladelse, og du skal så blot give tilladelse, så bør det virke.
Mvh. Kim