Thunderbird & Lightning » kan ikke komme ind i min mail

Bjarni Stagge
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: ons 12. okt 2016 17:47

kan ikke komme ind i min mail

Indlægaf Bjarni Stagge » fre 3. mar 2017 13:31

Hej.
Jeg kan ikke komme ind i min ene e-mail, der popper et vindue op, hvor der står, skriv min adgangskode på min mail adr. på imap-mail.outlook.com. Jeg har bare et problem, jeg ved ikke hvad det er for en adgangskode, jeg har prøvet alle dem jeg har, men uden held.

Der er tilsyneladende heller ikke mulighed for at nulstille adgangskoden.

Hvad er det for en kode jeg skal bruge ?

Mvh. Bjarni

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/56.0.2924.87 Safari/537.36

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 4840
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 17:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: kan ikke komme ind i min mail

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre 3. mar 2017 14:01

Du skal bruge den samme adgangskode, som du bruger, når du logger på Outlook.com med din browser.

Der er tilsyneladende heller ikke mulighed for at nulstille adgangskoden.

Hvor har du prøvet at nulstille adgangskoden? Hvad skete der, da du prøvede?
Hilsen Jørgen

Bjarni Stagge
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: ons 12. okt 2016 17:47

Re: kan ikke komme ind i min mail

Indlægaf Bjarni Stagge » fre 3. mar 2017 20:16

Hej Jørgen
Jeg tror jeg måske har fundet fejlen. Der står en forkert mail adr. i Outlook, og den kan jeg ikke finde ud af at rette.

Mvh. Bjarni