Thunderbird & Lightning » Klokkeslet på mails

Petit
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: ons 21. sep 2016 12:08

Klokkeslet på mails

Indlægaf Petit » ons 22. mar 2017 20:56

Hej

Jeg har i den sidste tid bemærket et problem der er kommet efter af Thunderbird er blevet opdateret.

Problemet er at tidsangivelsen på indkommende mails nu er det klokkeslet jeg åbner Thunderbird og indlæser disse mails på computeren.

Tidligere var det meget bedre. Da kunne man se hvornår på døgnet disse mails var modtaget, hver eneste mail på sit eget klokkeslet og ikke som nu hvor alle mail lige pludselig får samme klokkeslet når de bliver registreret i Thunderbird.

Er der en eller anden der kan forklare mig hvordan jeg får tidligere tiders tilstande tilbage. Ikke alt for teknisk, vel :-)

hilsen Peter Toft

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0

ojunker
 
Indlæg: 302
Tilmeldt: tirs 9. mar 2010 00:37
Geografisk sted: Aarhus

Re: Klokkeslet på mails

Indlægaf ojunker » ons 22. mar 2017 23:58

Dato og tid opsættes ikke i Thunderbird, men bestemmes alene af operativsystemet, altså Windows 10.
Dit klokkeslet skal være rigtigt sat, og det skal din tidszone også være.
Prøv at kontrollere det.
Mvh. Ole

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 4929
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 16:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: Klokkeslet på mails

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tors 23. mar 2017 00:35

Hej Peter

I meddelelsesruden findes der to kolonner med dato. Den ene hedder Dato. Den anden hedder Modtaget. Du kan klikke på kolonnevælgeren yderst til højre for kolonneoverskrifterne og vælge/fravælge de kolonner, du vil se i meddelelsesruden.
Hvis det ikke er i meddelelsesruden, du ser datoen, hvor er det så?
Hilsen Jørgen