- Erik H
Advarsel om problemer med YouSees manglende kryptering
Når vi prøver at oprette en mailkonto med forbindelse til YouSee kommer en advarsel frem fra Thunderbird: "Indstillinger for indgående pop3.mail bruger ikke kryptering" og "Indstillinger for udgående asmtp.mail bruger ikke kryptering."
"Thunderbird lader dig bruge mailkontoen... men du bør kontakte mailudbyder angående dine usikre forbindelser (skriver Thunderbird)
Ved henvendelse til YouSee er svaret, at det ikke er deres område - vi skal kontakte Thunderbird. Hvad skal vi gøre for at få en sikret forbindelse - som vi i øvrigt gik ud fra, at Yousee havde i forvejen? Man kan hos jer også sætte flueben ved "Jeg accepterer risikoen"; men det er vi begribeligvis ikke interesseret i. Så - hjælp udbedes!
Mvh
Erik H
Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.12; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0
"Thunderbird lader dig bruge mailkontoen... men du bør kontakte mailudbyder angående dine usikre forbindelser (skriver Thunderbird)
Ved henvendelse til YouSee er svaret, at det ikke er deres område - vi skal kontakte Thunderbird. Hvad skal vi gøre for at få en sikret forbindelse - som vi i øvrigt gik ud fra, at Yousee havde i forvejen? Man kan hos jer også sætte flueben ved "Jeg accepterer risikoen"; men det er vi begribeligvis ikke interesseret i. Så - hjælp udbedes!
Mvh
Erik H
Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.12; rv:48.0) Gecko/20100101 Firefox/48.0