Thunderbird & Lightning » ny adgangs kode

Birthe Bruun nakskov
 

ny adgangs kode

Indlægaf Birthe Bruun nakskov » fre 7. apr 2017 10:41

Kan ikke modtage mail på bruun66@mail skal nok have ny adgangskode

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/57.0.2987.133 Safari/537.36

birthe bruun
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 24. mar 2017 10:01

0 stil adgangskode

Indlægaf birthe bruun » fre 7. apr 2017 12:30

Birthe Bruun nakskov skrev: Kan ikke modtage mail på bruun66@mail skal nok have ny adgangskode

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/57.0.2987.133 Safari/537.36

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11066
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 22:45

Re: ny adgangs kode

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 7. apr 2017 13:04

Hej Birthe

Får du en fejlmeddelelse? Gengiv den i så fald her.

Hvis du skal have ny adgangskode, skal du have den af din mailudbyder (Yousee), men lad os lige først finde ud, hvad problemet egentlig er.
Mvh. Kim

birthe bruun
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 24. mar 2017 10:01

Re: ny adgangs kode

Indlægaf birthe bruun » fre 7. apr 2017 13:27

Nej jeg får igen fejlmedesler. Der kommer ikke nogle beskeder og kan ikke sende. Den vil ha adgangskode og den kan jeg ikke huske. Mvh Birthe

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11066
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 22:45

Re: ny adgangs kode

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 7. apr 2017 13:34

OK, hvis du bliver bedt om en adgangskode, som du ikke kan huske, så har du ikke andet valg end at nulstille adgangskoden.

Sådan gør du:
Gå ind på https://mail.yousee.dk
Klik på Glemt login?
Du får så flere muligheder til at finde/nulstille din adgangskode.

Bemærk, at hvis du også bruger mailkontoen på andre enheder, fx en mobiltelefon, skal du efterfølgende have ændret adgangskoden til den nye kode på dem.
Mvh. Kim