Thunderbird & Lightning » udløbet forbindelsestid til server

Anna-Maria Brix
 

udløbet forbindelsestid til server

Indlægaf Anna-Maria Brix » fre 30. jun 2017 05:31

Når jeg åbner Thunderbird indbakke, går der 10-20 sekunder, så popper en besked op om, at forbindelsestiden til serveren er udløbet og således bliver ingen nye mails hentet. Jeg har Windows 10.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:54.0) Gecko/20100101 Firefox/54.0

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11921
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 22:45

Re: udløbet forbindelsestid til server

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 30. jun 2017 13:23

Der kan være flere årsager. Det kan være en firewall, der blokerer din forbindelse til mailserveren, eller det kan være ændrede indstillinger på mailserveren, så du også skal have ændret dine indstillinger.

Prøv først at tjekke indstillingerne i din firewall for at se, om den blokerer for Thunderbird. Hvis det ikke er tilfældet, så fortæl os lige, om du kan sende mails, og fortæl os også, hvem din mailudbyder er.
Mvh. Kim

Jens Bech Nielsen
 

Re: udløbet forbindelsestid til server

Indlægaf Jens Bech Nielsen » tors 3. jan 2019 13:34

Hej

Jeg har det samme problem, og jeg har slået firewall fra uden held.
Jeg har one.com som udbyder, jeg kan sende men ikke kopi i sendt post

Kan i hjælpe mig

På forhånd tak
Jens Bech

mploug
 
Indlæg: 326
Tilmeldt: tors 21. sep 2006 08:38

Re: udløbet forbindelsestid til server

Indlægaf mploug » tors 3. jan 2019 16:57

Hej Jens,

Er der flueben ud for 'Anbring en kopi i:'
under Funktioner > Kontoindstillinger > 'Kopier og mapper' ?

Har du sat de rigtige porte under kontoindstillinger?
https://help.one.com/hc/da/articles/115 ... hunderbird