Thunderbird & Lightning » opdatering

Kristian Skov
 

opdatering

Indlægaf Kristian Skov » tirs 29. aug 2017 13:44

jeg har ikke kunnet modtage mails siden den seneste opdatering i går... har andre samme problem? og har nogen et løsningsforslag?

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/60.0.3112.101 Safari/537.36

jfm
 
Indlæg: 298
Tilmeldt: tors 16. dec 2004 16:24
Geografisk sted: Odense

Re: opdatering

Indlægaf jfm » tirs 29. aug 2017 16:55

Får du en serverfejl, eller "tigger" den hele tiden om dit password?

Hilsen

Jørgen Madsen

Jørgen Rasmussen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 4927
Tilmeldt: fre 28. dec 2007 16:40
Geografisk sted: Aarhus

Re: opdatering

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tirs 29. aug 2017 19:59

Det kan være en firewall i et sikkerhedsprogram, der blokerer. En ny version af et program kan blive opfattet som et helt nyt program af firewallen.

Åbn firewallen og fjern Thunderbirds tilladelse til at kommunikere gennem firewallen. Genstart din computer og giv Thunderbird tilladelse til at kommunikere gennem firewallen.
Hilsen Jørgen