Thunderbird & Lightning » kan ikke modtage / sende mail

Grethe og Torben
 

kan ikke modtage / sende mail

Indlægaf Grethe og Torben » søn 24. sep 2017 10:44

HJÆLP HJÆLP
Vi kan ikke sende/modtage mails vi bliver pludselig spurgt efter en kode og den kode vi altid har brugt virker lige pludselig ikke ?????????????????????????? Det er meget VIKTIGT for os at få det til at virke igen hvad gør vi????????? har skrevet før men intet svar ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Grethe og Torben

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11274
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 21:45

Re: kan ikke modtage / sende mail

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn 24. sep 2017 10:55

Hej Grethe og Torben

Prøv at læse her:
viewtopic.php?f=4&t=12513&p=63833#p63832
Mvh. Kim

Grethe og Torben
 

Re: kan ikke modtage / sende mail

Indlægaf Grethe og Torben » fre 29. sep 2017 14:45

Hej Kim Ludvidsen.
tak for svar desv. virker det ikke, og mht hovedkode har vi ikke nogen.
Yousee har vi kontaktet 6 gange uden hjælp.

Kan det ikke lade sig gøre at du/i laver et nyt kodeord, nulstille alt det gamle, så vi få de mail der svæver derude.
Du er meget velkommen til at kontakte os på mobil; 3027-8766 v/Grethe, hvis hun ikke svare læg besked og hun ringe tilbage.
venlig hilsen
Grethe Udengaard Rasmussen
mobil: 3027-8766

Kim Ludvigsen
MozillaDanmark
 
Indlæg: 11274
Tilmeldt: lør 5. mar 2005 21:45

Re: kan ikke modtage / sende mail

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre 29. sep 2017 14:54

Hej Grethe og Torben

Vi har ikke noget at gøre med jeres adgangskode - lige så lidt som den lokale slagter.

Lad os holde os til at skrive ét sted, da det ellers bliver alt for uoverskueligt. Når du svarer igen, så svar i dette emne:
viewtopic.php?f=4&t=12513&p=63833#p63832

Prøv at fortælle os, hvad der sker, når du følger linket til at nulstille adgangskoden hos Yousee. Fortæl, hvad du gør, og hvad der sker, så vi kan se, hvor langt du kommer i processen, og hvad der går galt.

Jeg er væk fra computeren nogle dage, men der er måske andre der kan hjælpe, hvis du svarer, inden jeg er tilbage.
Mvh. Kim